.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اتصال 1600 روستای مازندران به اینترنت پرسرعت
معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: در سفر وزیر ارتباطات به مازندران، 1600 روستا به اینترنت پرسرعت متصل شد و تلاش ما این است که این اقدامات در خور شأن مردم هرچه بیشتر در استان اجرایی شود.

به گزارش شمال نیوز، صبح امروز در آخرین روز از هفته دولت، پنج پروژه شهرداری این شهرستان با حضور مسؤولان کشوری و استانی به بهره‌برداری رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران در حاشیه این آئین در جمع خبرنگاران با بیان اینکه افتتاح این پروژه‌ها در زمان سرپرستی شهردار جدید، طلیعه شروع خدمت‌رسانی به مردم دین‌دار قائم‌شهر ارزشمند است، اظهار کرد: افتتاح نخستین پارک بانوان در این شهرستان فضایی را به‌وجود آورد تا خواهران ما با آرامش خاطر بیشتری ورزش کنند.

علی نبیان افزود: اقدامات شایسته دولت بدون هیچ‌گونه حاشیه‌سازی در حال انجام است و با وجود همه معذوریت‌ها و مضایق در تأمین منابع مالی، خدمت‌رسانی به مردم نه تنها کم نشد بلکه افزایش هم داشت.

وی به اقدامات دولت و تدبیر امید در مازندران در این هفته اشاره کرد و گفت: 799 پروژه با هزینه 623 میلیارد تومان از منابع دولتی در این ایام به بهره‌برداری رسید.

این مسؤول با بیان اینکه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت تدبیر و امید، بیش از 300 میلیارد تومان پروژه افتتاح یا کلنگ‌زنی شد، افزود: با جمع مبالغ بالا می‌توان گفت در هفته دولت امسال، بیش از هزار میلیارد تومان در جای‌جای استان مازندران پروژه افتتاح شد که این امر برای نخستین‌بار در استان اتفاق افتاده است.

نبیان در پایان گفت: در سفر وزیر ارتباطات به مازندران، 1600 روستا به اینترنت پرسرعت متصل شد و تلاش ما این است که این اقدامات در خور شأن مردم هرچه بیشتر در استان اجرایی شود.

منبع:فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.