.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ورود وزیر ورزش و جوانان به جویبار
وزیر ورزش و جوانان برای تجلیل از کشتی‎گیران مدال‌آور جویبار در المپیک و کلنگ‌زنی سالن ورزشی وارد شهرستان جویبار شد.

به گزارش شمال نیوز، وزیر ورزش و جوانان صبح امروز برای کلنگ‌زنی مجموعه ورزشی 5 هزار نفری جویبار وارد این شهرستان شد. خبرگزاری فارس: وزیر ورزش و جوانان وارد پایتخت کشتی جهان شد
 
وزیر ورزش و جوانان در حالی برای کلنگ‌زنی این پروژه ورزشی وارد این شهرستان شد که شهردار جویبار چند روز پیش از عملیاتی نشدن وعده رئیس جمهور برای کلنگ‌زنی این ورزشگاه گلایه کرده بود. 
 
حمید بخشی خاطرنشان کرده بود که رئیس جمهور در سفر به مازندران و در جمع مردم ساری از تعیین اعتبار برای ساخت ورزشگاه 5 هزار نفری در این شهرستان خبر داده بود. 
 
یکی از دغدغه‌های شهردار جویبار نحوه تعیین اعتبار ساخت این ورزشگاه است که شهردار جویبار تأکید کرده بود که اعتبار این سالن ورزشی اگر قرار است که احداث شود باید از منابع ملی تأمین شود. 
 
امید است که با حضور وزیر ورزش و جوانان یکی از خواسته‌های بحق مردم جویبار که داشتن ورزشگاه مناسب و در خور شأن مردم ورزش‌دوست این شهرستان است در مدت زمان مناسب محقق شود. 
 
شهردار جویبار  گفت: ظرفیت‌های ورزشی جویبار تنها مربوط به رشته ورزشی کشتی نیست. 
 
وی اظهار کرد: در دیگر رشته‌های رزمی و نیز رشته‌های تیمی این شهرستان قابلیت‌های بسیار مناسبی دارد که انتظار است با ساخت این ورزشگاه بخشی از نیازمندی‌های زیرساختی جویبار تأمین شود. 
 
 تجلیل از ورزشکاران جویباری مدال‌آور در مسابقات کشتی المپیک و نیز کلنگ‌زنی پروژه سالن ورزشی 5 هزار نفری این شهرستان از برنامه‌های وزیر ورزش به مازندران اعلام شده است.

منبع:فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.