.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاهش 22 درصدی جان باختگان سوانح رانندگی
شمار جان باختگان سوانح جاده ای در مازندران از ابتدای امسال تاکنون 22 درصد کاهش داشت.

به گزارش شمال نیوز،فرمانده انتظامی مازندران، عمده ترين علل بروز حوادث رانندگی در مازندران را انحراف به چپ، تخطی از سرعت مطمئنه، ناتوانايی راننده در کنترل وسيله نقليه، عدم توجه به جلو و عدم رعايت حق تقدم اعلام کرد.

 

سردار ميرفيضی ، نقش آموزش را در بهره وری و کاهش حوادث رانندگی موثر دانست و افزود: بی ترديد نقش آموزش و اطلاع رسانی در کاهش حوادث رانندگی بسيار موثر است.

وی با تاکيد بر استفاده حداکثری از توانمندی ها و ظرفيت های موجود، گفت: با تجزيه و تحليل آمار و توجه به وضعيت جغرافيايی و بومی منطقه، ميی توان حوادث جاده ای و ترافيک را مديريت کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران همچنين بر استفاده از ظرفيت دهياران در حوزه راه های روستايی تاکيد کرد و افزود: برای نصب تابلوهای هشدار دهنده در محورهای روستايی با تشکيل جلسات هماهنگی با دهياری ها و تقويت نيروهايی گشت پليس راه در ساعات پرحادثه از بروز حوادث پيشگيری شود.

سردار ميرفيضی با اشاره به در پيش بودن روزهاي پايانی فصل تابستان و افزايش مسافرت ها در اين ايام بر ضرورت تشديد طرح های ترافيکي و انتظامی در محورهای ارتباطی استان و معابر عموميی درون شهری، تاکيد کرد.

وی افزود: روانسازی ترافيک، برقراری نظم، امنيت، آسايش و آرامش، انضباط اجتماعی و ترافيکی، برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی، برخورد با تخلفات راهور و تخلفات حادثه ساز از جمله ماموريت های پليس در طرح ويژه تابستان است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.168 seconds.