.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش ظرفیت صدور کارت هوشمند ملی
ظرفیت صدور 800 هزار کارت هوشمند ملی تا پایان امسال در مازندران وجود دارد.

به گزارش شمال نیوز ، مدیرکل ثبت احوال مازندران در آئین افتتاح 6 طرح پستی در استان با بیان اینکه تا پایان سال 93، 111 هزار کارت هوشمند در مازندران صادر شد، گفت: این رقم پارسال به 326 هزار کارت رسید و در پنج ماه نخست امسال تا حدود 620 هزار کارت افزایش یافت

علی رجبی افزود: مازندران این ظرفیت را دارد تا تعداد کارت ‌های هوشمند صادرشده را تا پایان سال به حدود 800 هزار کارت برساند.

وی گفت: در مازندران 89 پیشخوان عملیات کارت هوشمند و شناسنامه را انجام می ‌دهند و 70 هزار دفتر ثبت نام کارت هوشمند نیز فعالیت دارند.

مدیرکل ثبت احوال مازندران با بیان اینکه از امروز به ‌طور رسمی توزیع کارت هوشمند ملی در سراسر مازندران انجام می ‌شود، افزود: کارت ‌ها مرحله به مرحله به اداره پست می ‌رسد و با پیامک به متقاضیان اطلاع و تحویل می ‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 7 شهريور 1395
مدیر کل محترم بسیجی وولائی استان بنده از دی ماه 94 تا بحال چندین مرحله به اداره پست مرکز استان میدان خزر ساری رفتم البته چندین مرحله پیش آقای گرجی هر وقت رفتم خودم پرونده ها را می گشتم وپرونده خود را پیدا می کردم ایشان می گفت پیامک میاد برادر عزیز جناب آقای رجبی خودم دنبال پیامک رفتم تا برام پیامک بیاد نه تنها بنده برای دیگری هم ثبت نام کردم این بنده خدا هم رفت دنبال پیامک براش پیامک آمد ...... محضر مبارک حضرتعالی عرض کنم این کارت فقط جیب را خالی کرد از لحاظ اسکن واز لحاظ دیگر جیب را بزرگ کرد همانند کارت سوخت وسرآخر این هم آخر وعاقبت کارت سوخت فقط یک یادگاری از جناب دکتر احمدی نژاد مانده

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.201 seconds.