.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری:
حرکت صعودی مازندران به سمت هوشمند سازی اداری
شمال نیوز: حرکت صعودی استان به سمت هوشمند سازی اداری و ایجاد استان مجازی مطلوب و در خور حمایت و تقدیر است.
حرکت صعودی مازندران به سمت هوشمند سازی اداری

به گزارش شمال نیوز، حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران در پنجمین جلسه شورای اداری استان که با حضور دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و دکتر دژپسند معاون بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهدای دولت ، به ویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت را به تمامی مسئولین و مجموعه قوه مجریه در استان و کشور تبریک و ارزوی توفیق گام برداشتن در مسیر شهدا را از درگاه احدیت مسئلت نمود.

وی با اشاره به اهمیت اجرای دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری به عنوان یکی از 8 برنامه اصلاح نظام اداری مصوب شورای عالی اداری کشور افزود: حرکت صعودی استان به سمت هوشمند سازی اداری و ایجاد استان مجازی مطلوب و در خور حمایت و تقدیر است.

حسن خیریانپور ضمن تشکر از حضور دکتر واعظی به عنوان نماینده دولت تدبیر و امید در افتتاح پروژه های هفته دولت در استان مازندران خاطرنشان ساخت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در طول مدت حضورشان در استان مازندران علاوه بر افتتاح پروژه های عمرانی، آخرین وضعیت فناوری را مورد بررسی قرار دادند که قطعاً این حضور سبب خیر و برکت و شتاب در روند توسعه همه جانبه استان خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری از موفقیت های تیم اعزامی استان مازندران به المپیک ریو و کسب 5/37 درصد مدالها تقدیر و تشکر نمود و ابراز امیدواری کرد روند کسب افتخارات جوانان استان در مجامع رسمی و بین المللی روز افزون باشد.

دبیر شورای اداری استان با اشاره به موقعیت استراتژیک استان مازندران به لحاظ دارا بودن 3 بندر و فرودگاه ، از وزیر ارتباطات و فناوری به عنوان رئیس کمیسیون مشترک ایران و روسیه تقاضای حمایت از حرکت شتابان استان در حوزه مبادلات خارجی و صادرات محصولات کشاورزی به ویژه کیوی، مرکبات ، گل و گیاه و گردشگری دریایی با کشور روسیه به ویژه استان آستراخان را نمود.

به گزارش ایلنا، حسن خیریانپور در جلسه شورای اداری استان که با مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همراه بود از خدمات ارزشمند پارسا در طول دوران تصدی این پست تقدیر و برای نوربخش به واسطه انتصاب ایشان در مسئولیت جدید آرزویتوفیق نمود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.71 seconds.