.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استقلال و بازگشت شهباززاده
بازگشت مهاجم پیشین استقلال سوژه تمرین دیروز آبی‌پوشان بود.
استقلال و بازگشت شهباززاده

به گزارش شمال نیوز به نقل از برنا، حضور کاوه رضایی و آرش افشین در استقلال، نوید خط حمله‌‌ای آتشین به هواداران این تیم می‌داد. خط حمله‌ای که با حضور ضلع سومش، به مثلثی مرگبار برای هر تیمی که مقابل استقلال قرار می‌گرفت بدل می‌شد. علی قربانی، دیگر مهاجمی بود که از نفت به تیم آبی‌پوش پرطرفدار پایتخت پیوست تا جنس استقلال از هر نظر در خط حمله جور شود اما در حالی که آبی‌پوشان سرمست از جذب مهره‌های مدنظر خود در بازار نقل و انتقالات بودند، خبر جدایی سجاد شهباززاده و پیوستن او به تیم آلانیا اسپور ترکیه، همه چیز را برهم زد!

علیرضا منصوریان هم که انتظار جدایی شماره 10 آبی‌ها را نداشت، زمانی که رفتن سجاد قطعی شد اذعان کرد این اتفاق او را شوکه کرده است! سرمربی جوان استقلال که حساب ویژه‌ای روی شهباززاده کرده بود، دقیقه 90 یکی از عناصر اصلی هجومی تیمش را از دست داد تا برنامه‌هایش در اندک زمان باقیمانده تا آغاز لیگ برتر زیر و رو شود.

چاره‌ای نبود. منصوریان ابتدا از زوج جابر انصاری و کاوه رضایی در خط حمله سود برد اما این زوج هارمونی کافی با هم نداشت و دلیلش را هم به وضوح می‌توان شیوه متفاوت بازی این دو مهره هجومی دانست. رضایی، مهاجمی مبتنی بر تکنیک است که با برش‌های ناگهانی خود در قلب دفاع حریف، ضربه کاری خود را در زمانی مقتضی وارد می‌کند. انصاری اما بازیکنی است که قدرت حمل توپ کاوه را ندارد اما با تکیه بر هوش ذاتی خود، یک مهاجم موقعیت شناس است. مدلی که شاید بهترین نمونه آن گرد مولر، مهاجم دهه‌های پیشین آلمان است. جابر به لطف هماهنگی بیشترش با برخی بازیکنان فصل گذشه استقلال، بیشتر خود را صاحب موقعیت می‌کند اما عملکرد او هم مانند کاوه تا کنون چنگی به دل نزده است.

آرش افشین هم که در چند هفته ابتدایی لیگ و در دقایق اندکی که به میدان رفت، تنها سایه‌ای از آرش آماده و فرصت‌طلب چندسال گذشته را همراه خود می‌کشید. این میان علی قربانی با حضور نسبتاً موثر خود در خط حمله استقلال و مشارکت در نبردهای هوایی با مدافعان و حتی دروازه‌بانان حریفان استقلال، نشان داد که علیمنصور آبی‌ها می‌تواند در روزهای سخت حساب ویژه‌ای روی این مهاجم بلندزن خود باز کند. البته درخشش قربانی هم به یقین فردی بود و تا کنون او هم نتوانسته در چارچوب تیمی عملکرد موفغیت آمیزی داشته باشد.

حالا عناصر هجومی استقلال مثل دانه‌های تسبیحی که از هم گسسته شده باشد، هریک در زمین به سویی می‌روند و این باعث نگرانی کادرفنی، مسئولان و حتی هواداران آن‌ها شده است. درست در چنین وضعیتی اما شایعه بازگشت سجاد شهباززاده، بارقه‌ای از امید در دل آبی‌ها روشن کرده است. سجاد با گذشتن از طلب 700 میلیون تومانی خود، غیرمستقیم افکار عمومی را به سوی ماجرایی ناگفته در استقلال سوق داد. حالا خبر بازگشت او هرچند بیشتر شبیه شایعه هم که باشد این علامت سئوال را پررنگ‌تر خواهد کرد.

به هرحال و گذشته از هر حاشیه‌ای، حضور شهباززاده می‌تواند مانند محور، به شعاع حرکتی عناصر هجومی استقلال نظم خاصی ببخشید. بدون شک شهباززاده بازیکنی توانا و با ظرفیت‌های فنی متعددی است که به خوبی می‌تواند حلال مشکلات استقلال و منصوریان باشد. بازیکنان و هواداران استقلال حق داشتند در تمرین دیروز خود از زمزمه‌های بازگشت شماره 10 فصل گذشته آبی‌ها خوشحال باشند. از ترکیه هم خبر می‌رسد مسئولان آلانیا اسپور با اضافه کردن 2 مهاجم توانمند، عرصه را بر سجاد تنگ کرده‌ و حالا این مهاجم ایرانی هم جایگاه محکمی در ترکیب تیمش ندارد. به این ترتیب حالا هم سجاد، هم استقلال نگاه دیگری به هم خواهند داشت.

به هرحال باید بازهم منتظر بمانیم و ببینیم آیا ماجرای رفت و برگشت رامین رضائیان و مهدی طارمی این بار در استقلال تکرار خواهد شد یا بازگشت سجاد تنها یک گمانه‌زنی صرف بوده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.