.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار رامسر مطرح کرد:
تدوین سند شهر الکترونیک رامسر
فرماندار رامسر با اعلام تدوین سند شهر الکترونیک رامسر گفت: پیشنهاد راه اندازی شهرک فناوری اطلاعات را به شهرک های صنعتی مازندران ارائه کردیم اما هنوز جوابی در این زمینه دریافت نکرده ایم.

به گزارش ایسنا مازندران، حسین شعبان سروری در جلسه شورای اداری رامسر را شهری زیبا و شهر همایش ها و اجلاس های بین المللی خواند و افزود: اجلاس های بین المللی و بسیاری از کنفرانس ها و یکی از مهمترین معاهدات بین المللی کنوانسیون رامسر است که در ۱۳ بهمن ۱۳۴۹ در همین شهر با حضور ۱۸ کشور جهان شکل گرفت، ۱۶۷ کشور عضو این کنوانسیون هستند و ۲هزار و ۲۲۲ تالاب در دنیا به نام رامسر ثبت و یک کارگاه تخصصی از سوی منطقه کنوانسیون در دنیا به نام رامسر ثبت شده است.

سروری رامسر را شهر گردشگری در تمام زیر ساخت های گردشگری و دارای ظرفیت و مزیت مناسب دانست و اظهار کرد: رامسر با ساحل زیبا به طول ۲۰ کیلومتر و شهر گردشگری و سلامت با آبگرم های معدنی که ۵۰ نوع آن شناسایی شده و هر کدام خواص متعددی دارند شناخته می شود.

وی داشتن تولیدات کشاورزی مانند چای، مرکبات، کیوی، برنج، گل و گیاهان زینتی و گل گاو زبان را از ظرفیت های ویژه رامسر خواند و افزود: گل گاو زبان از گیاهان داروئی با خواص عالی است که در جنت رودبار تولید و بسته بندی می شود و طرح اقامتگاه بوم گردی این منطقه به عنوان پایلوت کشوری به تصویب رسید.

فرماندار آینده و توسعه رامسر و چشم اندازی که پیش بینی شده را در دو بخش توسعه و سرمایه گذاری دانست و خاطرنشان کرد: گردشگردی با محوریت سلامت که طبیعت و حفاظت از محیط زیست در کنار آن دیده شده است برای این منطقه قابل اجرا است.

وی درباره رامسر به عنوان شهر الکترونیک تصریح کرد: با ایجاد کارگروه دولت الکترونیک و خانه سرمایه گذاری و پنجره واحد سرمایه گذاری و کمیته تخصصی فن آوری شهر هوشمند رامسر و شهر دانش و سلامت در حال آماده شدن است.

سروری افزود: تقاضای شهر صنعتی در دل جنگل های رامسر در روستای گاو رمگ را داده بودیم که انجام نشد و پیشنهاد تغییر شهرک صنعتی به شهرک فن آوری و اطلاعات را ارائه کردیم که هنوز شرکت شهرک های صنعتی پاسخ مناسبی به ما نداده است.

وی فن آوری و آی سی تی را با سرعت بالا و در حال پیشرفت عنوان کرد و گفت: در کشور ما این نگاه ویژه فراگیر نشده و ما همچنان نتوانستیم این موضوع را نهادینه کنیم.

سروری به اجرایی کردن منطقه ویژه فن آوری شهر هوشمند رامسر تاکید کرد و افزود: طرح توجیهی شهر رامسر تدوین شده و این سند بین فرمانداری و شهرداری و شورای شهر و شرکت خصوصی حوزه مدیریت شهری منعقد شده است.

وی سند اجرایی کردن شهر الکترونیک را موجب رفاه حال عمومی و ایجاد اشتغال برای جوانان و توسعه فضای کسب و کار و خدمات رسانی به شهروندان دانست و اظهار کرد: ادارات شهر از طریق الکترونیک به یکدیگر مرتبط شده و از حالت دستی خارج می شوند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید جعفر رضایی امام جمعه رامسر نیز در سخنانی اظهار کرد: رفتار انسان باید مبتنی بر فهم و شعور باشد و سعی کنیم فهیم باشیم و رفتار اجتماعی درست داشته باشیم.

وی افزود: کسب علم و دانش و آگاهی هیچ وقت دیر نیست و سرعت علم امروزه فوق تصور است.

وی رامسر را شهر هوشمند الکترونیک عنوان کرد و افزود: رامسر به عنوان شهر الکترونیک تعریف شده و ساز و کارهای آن در دست بررسی است و در بخش آموزش عمومی و خصوصی و لایه های اجتماعی نیاز به همکاری و همفکری داریم تا بسترش فراهم شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.772 seconds.