.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرپرست جدید معاونت امور اقتصادی و بازرگانی وزیر صنعت منصوب شد
وزیر صنعت، معدن وتجارت با صدور حکمی «یدالله صادقی« را به عنوان سرپرست جدید معاونت امور اقتصادی و بازرگانی تعیین کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از شاتا؛ مجتبی خسروتاج قائم مقام وزیر در امور تجارت و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در مراسم تودیع سرپرست معاونت امور اقتصادی و بازرگانی با بیان این مطلب افزود: مجموعه معاونت بازرگانی داخلی و خارجی ضمن هم‌افزایی با یکدیگر باید زیر یک چتر فعال شوند.

وی گفت: بین فعالیت‌های بازرگانی داخلی و خارجی ‌باید پیوستگی به وضوح مشاهده شود.

به گفته خسروتاج؛ با تمرکز سیاست‌های بازرگانی داخلی و خارجی می‌توان این تعامل و اثربخشی را در قسمت‌های تجاری شاهد بود.
قائم‌ مقام وزیر در امور تجارت در ادامه یادآور شد: در 2.5 سال فعالیت خود در معاونت بازرگانی داخلی یک سری اقدامات لازم انجام گرفت که باید ادامه یابد.

وی در توضیح این مطلب افزود: مباحث مربوط به سیاست‌های اقتصاد مقاومت در توسعه صادرات چه در بخش بازرگانی داخلی و چه در موضوع اصناف همچنین موضوعات مربوط به حمایت از تولید و عدم لطمه به تولید داخل کشور و از سویی بحث قاچاق و واردات کالا و خدمات همچنین انجام قیمت‌گذاری در رقابتی بودن کالاها، موضوع دامپینگ و سهمیه‌بندی‌های مربوطه جملگی مباحثی است که پیش از این در معاونت بازرگانی داخلی پیگیری شده است.

قائم‌ مقام وزیر در امور تجارت یادآور شد: با مدیریت نگاه واحد می‌توان بسیاری از مشکلات بر سر راه اجرای سیاست‌های کلان اقتصادی و بازرگانی داخلی را مرتفع ساخت.

یدالله صادقی سرپرست جدید معاونت امور اقتصادی و بازرگانی در این مراسم گفت: با انجام بهینه‌سازی در سیستم همچنین با بیان نظرات
واحد از سوی دو معاونت بازرگانی داخلی و خارجی می‌توان به خروجی‌های مثبتی دست یافت.

سرپرست جدید معاونت امور اقتصادی و بازرگانی تصریح کرد: طی 8 ماهه گذشته و سلسله جلسات معاونت بازرگانی داخلی مسایلی نظیر؛ برنامه‌های اصناف، خدمات بازرگانی، مسایل مربوط به دخانیات و غیره بررسی شده که قرار است با نظارت و همکاری قائم‌مقام وزیر در امور بازرگانی دنبال شود.

با صدور حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت یدالله صادقی به سمت سرپرست معاونت امور اقتصادی و بازرگانی و «مجتبی خسروتاج» به عنوان قائم‌مقام وزیر در امور تجارت و رئیس سازمان توسعه تجارت مأموریت‌های محوله را انجام دهند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.199 seconds.