.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رامین رضاییان پرسپولیسی شد
با توجه به جلسه امروز برانکو ایوانکوویچ و مسوولان پرسپولیس رامین رضاییان رسما پرسپولیسی شد و به زودی با پایان یافتن اردوی تیم ملی در تمرین پرسپولیس حاضر خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، مدافع راست ملی پوش که در پایان فصل گذشته راهی ترکیه شده بود با ریزه اسپور قراردادش را امضا کرد، با فسخ قرارداد با این تیم بار دیگر به تهران بازگشت تا پیراهن پرسپولیس را برتن کند. رضاییان البته با مشکلات فراوانی برای بازگشت مواجه شده بود و این مساله باعث شد تا علی اکبر طاهری نیز واکنش شدیدی نسبت به او بگیرد. اما بعد از بازگشت تیم ملی از اردوی تیم ملی و مذاکرات مجدد به نظر می رسد مشکلات این بازیکن برطرف شده و به زودی قراردادش را با این تیم امضا خواهد کرد.

اولین گام در این رابطه را مسوولان پرسپولیس با پس گرفتن شکایت خود از این بازیکن برداشتند. مسوولان پرسپولیس که به فسخ یک طرفه قراردادشان با این بازیکن توسط رضاییان اعتراض داشتند، شکایتی به سازمان لیگ ارسال کرده بودند که اکنون با مذاکرات صورت گرفته بین طرفین این شکایت پس گرفته شد. گام دوم نیز به عقد قرارداد بین طرفین مربوط می شود که گفته می شود این قرارداد طبق توافق طرفین امضا و به سازمان لیگ فرستاده شد.

اما در نهایت موضوع مهم به رضایت برانکو ایوانکوویچ و همچنین پر بودن لیست پرسپولیس مربوط می شود که در مورد اول رضایت برانکو ایوانکوویچ تا حدود زیادی جلب شده و رضاییان نیز بارها با اعلام عذرخواهی اش از سرمربی خواهان بخشش او شده است. در مورد پر بودن لیست نیز مسوولان پرسپولیس و سرمربی این تیم به دنبال این هستند تا نام یک بازیکن را از لیست خط بزنند که در این زمینه آنتونی گولچ، مدافع استرالیایی این تیم در اولویت قرار دارد و به نظر می رسد در صورت توافق او جدایی زودهنگامی با این تیم خواهد داشت تا با خالی شدن لیست، رضاییان به این تیم بازگردد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.