.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تقدير جانشين فرمانده ناجا از پهلوان کميل قاسمي
جانشين فرمانده نيروي انتظامي با نائب قهرمان مسابقات کشتي آزاد المپيک ريو ديدار و از وي تقدير کرد.
تقدير جانشين فرمانده ناجا از پهلوان کميل قاسمي

به گزارش شمال نیوز به نقل از پايگاه خبري پليس، در پي کسب عنوان ناdب قهرماني کشتي آزاد المپيک ريو 2016 از سوي پهلوان "کميل قاسمي" از فرزندان کارکنان ناجا، سردار "اسکندر مومني" جانشين فرمانده نيروي انتظامي، عصر روز گذشته (جمعه پنجم شهريورماه) به همراه سردار"سيد محمود ميرفيضي" فرمانده انتظامي استان مازندران با حضور در منزل سرهنگ"نعمت الله قاسمي" پدر پهلوان کميل قاسمي با اين قهرمان جهان ديدار و گفت و گو کرد.
 

سردار مومني در اين ديدار ضمن تبريک کسب عنوان نائب قهرماني مسابقات کشتي آزاد المپيک به پهلوان قاسمي و خانواده اش، اين عنوان را مايه مباهات و افتخاري بزرگ براي کشور برشمرد و افزود: شما قهرمانان با افتخار آفريني خود در ميادين ورزشي، نام ايران اسلامي را در جهان سربلند کرده ايد.

وي همچنين از خانواده پهلوان قاسمي به جهت تلاش و زحمات فراواني که در جهت موفقيت فرزندشان در رسيدن به اين جايگاه بلند قهرماني و پهلواني کشيدند، قدرداني کرد.

براساس اين گزارش، سردار ميرفيضي فرمانده انتظامي استان مازندران نيز در اين ديدار کسب عنوان نايب قهرماني مسابقات کشتي آزاد المپيک ريو را به پهلوان کميل قاسمي و خانواده اش تبريک گفت.

سرهنگ "قاسمي" پدر پهلوان کميل قاسمي نيز ضمن خيرمقدم از حمايت هاي معنوي و بي دريغ جانشين فرمانده نيروي انتظامي و فرمانده انتظامي استان مازندران قدرداني کرد و عنوان داشت : خوشحالم که کميل توانسته با تلاش و همت جانانه خود با کسب مدال نقره المپيک، دل مردم کشورش را شاد کند.

در پايان اين نشست، لوح سپاس و هديه از سوي جانشين فرمانده نيروي انتظامي و فرمانده انتظامي استان مازندران به پهلوان کميل قاسمي اهداء شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.471 seconds.