.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
التیماتوم رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان به حضور مدیران نا کارامد در پست های دولتی؛
مدیران مخالف و معارض با دولت باید عزل شوند
شمال نیوز: زمان ان فراسیده که مدیران فاقد برنامه و تز و تحلیل از بدنه مدیریت استان عزل شوند و منشور هدفمند با برون داد مدیریتی از ظرفیت های استان ارایه داده شود.

 

شمال نیوز: رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گیلان درخصوص مدیران مخالف دولت گفت: در شرایط کنونی حضور مدیران معارض دولت عملا به چالش کشیدن برنامه های دولت تدبیر وامید است

به گزارش شمال نیوز، مازیار صیادی رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گیلان در جمع مهندسین مبتکر وخلاق محمع مهندسین اظهار کرد: مدیران ارشد استان پست های کلیدی رابه مخالفین دولت هدیه می کنند با این رفتار عملا رای مردم را نادیده می گیرند ومردم را در مقابل خودشان قرار می دهند.

وی با بیان اینکه مدیران ارشد استان نباید از منویات دولت تدبیر و امید زاویه بگیرند، گفت: عزل ونصب پست های اجزایی باید در راستای اهداف دولت باشد.

رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گیلان درخصوص مدیران مخالف دولت گفت: در شرایط کنونی حضور مدیران معارض دولت عملا به چالش کشیدن برنامه های دولت تدبیر وامید است.

صیادی ادامه داد: هنوز مشاهده می شود پست های کلیدی وحساس استان در اختیار کسانی است که رسما اعلام کردند که دولت تدبیر و امید و اصلاحات را باور ندارند

وی در خصوص حضور مدیران نا کارامد در پست های دولتی، اظهار کرد: در شرایط کنونی که نیازبه کارکرد موثر و کارامد مدیران است و تا انتخابات بعدی زمان بسیار کوتاهی داریم الزاما باید مدیران مخالف دولت و نیز مدیرانی که توان مدیریتی بسیار پایینی دارند عزل شوند و قطعا استاندار این مهم را نصب العین خود قرار میدهند و اقدام به عزل چنین مدیرانی خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گیلان درخصوص چالش های مدیریتی گفت: درفضای مدیریتی با دوچالش مواجه هستیم اولا حضور مدیرانی که مخالف دولت هستند وکماکان در مسند قدرت بسر می برند؛ دوما بعضی مدیرانی که فاقد دیدگاه و استراتژی مدیریتی و تکنیک وتاکتیک مدریتی هستند وخطر این چنین مدیران کمتر از مدیران معارض دولت نیست.

صیادی تأکید کرد: اگر استاندار می خواهد کارنامه عمل گرایانه وقابل دفاع از خودش ارایه دهد وبه افتخارات خود بیفزاید دو چالش بزرگ که مطرح گردیده را از مسیر توسعه بردارد.

وی با بیان اینکه قطعا در کنار این ضعف ها وچالش ها فرایند توسعه و تولید ثروت وچشم اندازه سند توسعه و اشتعال میسر و مقدور نخواهد بود، گفت: خوشبختانه دکتر نجفی تنها استانداری است که تز ودیدگاه بالندگی اقتصادی دارد که انصافا زیر ساخت های اقتصادی وتولید ثروت را در گیلان نهادینه کرده است.

رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گیلان در مقام مقایسه با تکیه گواهی مرکز امار گفت: اسناندار گیلان در زمان تحویل مدیریت نرخ بیکاری به گواهی مرکز امار ۱۵/۵ درصد ومیزان مشارکت اقتصادی ۳۹ درصد بوده است اما در پایان سال ۹۴ نرخ بیکاری ۱۱ درصد ومیزان مشارکت ۴۱ درصد بوده است و این نشان می دهد که در زمینه تولید ثروت وتوسعه گیلان تلاش لازم صورت گزفته است.

صیادی با بیان اینکه حق گیلان با توجه و ظرفیت ها وپتانسیل های موجود بیش از این است، بیان کرد: اگر از تمام ظرفیت ها در ساختار مدیریتی بهره گیری می شد قطعا سیمای اقتصادی گیلان متحول تر می گردید.

وی با بیان اینکه متاسفانه فضای کسب کار وتولید ثروت وبخصوص فرایند توسعه در روستا ها دست نخورده است وجای کار فراوان دارد در خصوص نقد وکارکرد مدیران دستگاه ها وحجم انتظار از استاندار گفت: از روند مدیریت در گیلان نقدهای گسترده ای در محافل مطرح است چون حجم انتظار از استاندار بسیار بالا است.

رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گیلان در خصوص انتظار از استاندار گفت: زمان ان فراسیده که مدیران فاقد برنامه و تز و تحلیل از بدنه مدیریت استان عزل شوند و منشور هدفمند با برون داد مدیریتی از ظرفیت های استان ارایه داده شود.

صیادی ادامه داد: با شناختی که از استاندار دارم که فردی با کیاست وبا درایت وتدبیر است امیدوارم در کوتاه زمان نسبت به این قضیه حساس و واکنش نشان دهند.

وی درخصوص اثرگذاری ونقش احزاب در روند توسعه گفت: احزاب عملا ترجمان خواستگاه مردم هستند که کارکرد مدیران را رصد ودیدبانی می کنند.

رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گیلان با بیان اینکه احزاب نقش مشاور و حلقه های واسط مردم ومسئولین می باشند، ادامه داد: تحقیقا در امر فرایند توسعه به استاندار کمک شایانی خواهند کرد./ کاسپین


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حامی دولت 5 شهريور 1395
اکثر جانثاران احمدی نزاد هستند هیچ کاری نکردروحانی
عباس 7 شهريور 1395
هنوز برخی از مدیران دولت گذشته و غیر همسو با دولت تدبیر با حمایت و نفوذ برخی از نمایندگان محترم مجلس بر کرسی مدیریت هستند و مشغول رایزنی برای انتخابات دوره بعدی هستند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.282 seconds.