.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کنایه آیت الله طبرسی به ضعف مدیریت ورزش کشور ؛
اگر سلیمی از یک استان دیگر بود، چنین اتفاقی برایش نمی‌افتاد!
شمال نیوز : نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از ناداوری‌ها علیه بهداد سلیمی تصریح کرد: اگر سلیمی از یک استان دیگر بود، چنین اتفاقی برایش نمی‌افتاد.....

شمال نیوز : نماینده ولی‌فقیه در مازندران و امام جمعه ساری با تأکید بر شفاف‌سازی نتایج برجام گفت: برجام جوان‌مرگ‌شده برای ما کاری نکرده است.

به گزارش شمال نیوز ، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نماز جمعه ساری بابیان اینکه نتایج برجام باید برای مردم بازگو و شفاف‌سازی شود اظهار داشت: دولت با همه تبلیغات نتوانسته آن را به‌درستی تبیین کند و باید در این زمینه برنامه‌ریزی شود.

وی از رئیس‌جمهور خواست تا نتایج برجام و مسائلی که درآن گذشت را برای مردم به‌صورت شفاف بیان کنند.

امام‌جمعه ساری، با اشاره به پیروزی ورزشکاران و قهرمانان استان در المپیک یادآور شد: به‌رغم همه ناداوری‌ها ایران در این مسابقات خوب ظاهرشده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از   ناداوری‌ها علیه بهداد سلیمی تصریح کرد: اگر سلیمی از یک استان دیگر بود، چنین اتفاقی برایش نمی‌افتاد.

وی همچنین بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت بخش‌های مختلف استان مازندران تأکید کرد و گفت: مازندران بسترهای طبیعی و خدادادی در بخش‌های کشاورزی، گردشگری، اقتصادی و غیره را دارد و باید از آن بهره گرفته شود.

وی به نقش مازندران برای تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره و اضافه کرد: مازندران زمین آماده برای کشت کشاورزی دارد و باید از این ظرفیت بهره برد زیرا برای برون‌رفت از تحریم‌ها باید روی پای خود بایستیم و استقلال داشته باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران، خواستار پرداخت به‌موقع مطالبات کشاورزی و ارائه تسهیلات به آنان شد و گفت: هنوز بخشی از مطالبات گندم کاران استان برای فروش گندم پرداخت‌نشده است که باید برنامه‌ریزی شود.

وی با گرامیداشت هفته دولت، تصریح کرد: دولت باید از مقام ولایت پیروی و اطاعت کند و عدالت، سیاست و صداقت و مردمی بودن از ویژگی‌های دولت اسلامی است.

امام‌جمعه ساری خواستار بیان اقدامات و عملکرد دولت در قالب اقدام و عمل برای مردم شد و گفت: هفته دولت فرصتی برای معرفی دستاوردهای دولت در کشور است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.934 seconds.