.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از حضور پرشور مردم پایتخت کشتی ایران تا غیبت رضا یزدانی
استقبال با شكوه مازني ها از مدال‌آوران جویباری المپيك +تصاوير
مردم جویبار در مراسم استقبال از مدال‌آوران جویباری کشتی آزاد المپیک با حضور خود در میدان کشتی گل کاشتند و نشان دادند که به مدال‌آوران خود افتخار می‌کنند.
استقبال با شكوه مازني ها از مدال‌آوران جویباری المپيك +تصاوير

شمال نیوز: مردم جویبار در مراسم استقبال از مدال‌آوران جویباری کشتی آزاد المپیک با حضور خود در میدان کشتی گل کاشتند و نشان دادند که به مدال‌آوران خود افتخار می‌کنند.

 به گزارش شمال نیوز ، پنج‌شنبه‌شب مراسم استقبال از مدال‌آوران جویباری کشتی آزاد المپیک 2016 ریو با حضور پرشور مردم و ورزش دوست پایتخت کشتی ایران برگزار شد.

رضا یزدانی، حسن یزدانی و کمیل قاسمی از آزادکاران جویباری حاضر در مسابقات ریو بودند که حسن یزدانی موفق به کسب مدال طلا، کمیل قاسمی موفق به کسب مدال نقره شدند اما رضا یزدانی که با پای مصدوم در مسابقات حاضر شده بود به دلیل ناداوری‌ها از کسب مدال بازماند

.

 

ساعت 6:30 دقیقه عصر را نشان می‌داد و المپیکی‌های جویبار به شهر و دیار خود برگشته بودند اما شوک عظیمی مردم جویبار را فراگرفت، پلنگ جویبار نیامده بود.

* رضا یزدانی همچنان قهرمان است

رضا یزدانی که روز گذشته 32 ساله شده بود در این مراسم غیبت داشت حتی در فرودگاه هم در میان استقبال‌کنندگان حاضر نشد که شاید به دلیل عدم موفقیت در ریو باشد اما رضا یزدانی این قهرمان جویباری مازندران باید بداند برای مردم قهرمان است، قهرمانی که امروز مردم یک‌صدا نام او را صدا می‌زدند و از او یاد می‌کردند.

 

همه از کوچک و بزرگ به عشق همشهری خود آمدند، امامعلی حبیبی، کشتی‌گیر اسطوره مازندرانی، ملقب به "ببر مازندران" هم برای استقبال از مردان المپیکی به جویبار آمد.

آیت‌الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، علیرضا یونسی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، سید علی ادیانی نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس، حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و مسؤولان شهرستانی از دیگر چهره‌هایی بودند که در این مراسم شرکت کردند.

مراسم شروع شد و مسیر دو دقیقه‌ای ورود ورزشکاران تا میدان کشتی شاید بیش از 20 دقیقه به خاطر فشار جمعیت و خوشحالی از بازگشت مدال‌آوران المپیکی طول کشید.
 


*برخی بی‌نظمی‌ها عامل ناقص برگزار شدن مراسم استقبال

البته در کنار شور و حالی که با حضور مردم و لیدرهای تشویق‌کننده مازندرانی شاهد بی‌نظمی‌های بسیاری در این مراسم بودیم که سبب ناقص برگزار شدن مراسم استقبال شد.

مردم با سردادن شعارهای «پلنگ شهر جویبار»، «خوش‌آمدی قهرمان»، «کمیل قاسمی»، «رضا یزدانی»، «حسن یزدانی»، «جویبار»، «کاپیتان دوستت داریم»، «یوزپلنگ جویبار» و «شهر، شهر کشتیه، همگی داد می‌زنیم، جویبار مهد کشتیه» به استقبال المپیکی‌ها رفتند البته نظمی که لیدرهای مازندرانی به این شعارها داده بودند فضای بسیار زیبایی را شکل داد.

برخی از مردم که دیدند از میدان نمی‌توانند شاهد حضور قهرمانان خود باشند به پشت‌بام ساختمان‌های مشرف‌ به میدان رفتند و از آنجا مراسم استقبال را مشاهده کردند.

هر موقع که نام رضا یزدانی برده می‌شد تشویق مردم هم بیشتر می‌شد و کاپیتان باارزش شهر خود را تشویق می‌کردند رضا یزدانی قهرمانی که در طی 10 سال حضور در تیم ملی توانست 9 مدال رنگارنگ کسب کند امروز حضور فیزیکی نداشت اما مردم پایتخت کشتی ایران او را بیشتر از دو مدال آورد دیگر تشویق می‌کردند.

از حواشی برنامه امروز اعلام ساخت سالن کشتی 5 هزار نفری جویبار که توسط وزیر ورزش و جوانان در هفته آینده کلنگ‌زنی این پروژه آغاز می‌شود بود که خوشحالی مردم جویبار را در پی داشته است.

 

حضور جناب خان برای تشویق المپیکی‌های جویبار

حتی جناب‌خان هم برای تشویق قهرمانان المپیکی خود را به جویبار رساند و در این برنامه شرکت کرد.

* دعای خیر مردم عامل کسب مدال

حسن یزدانی دارنده مدال طلای کشتی المپیک 2016 ریو در حاشیه این برنامه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دعای خیر مردم سبب شد بتوانم این مدال را کسب کنم.

 

 

دارنده مدال طلای المپیک 2016 ریو ادامه داد: تازه ابتدای کارم است و خدا را شکر شروع خوبی داشته‌ام و امیدوارم تا پایان برای مردم کشورم افتخارآفرین باشم.

وی ادامه داد: قصد دارم مدتی استراحت کنم و بعد تمریناتم را برای مسابقات جهانی شروع کنم.

* ‌ داوران در کشتی رضا یزدانی حق‌خوری کردند

یزدانی گفت: تمریناتی که پشت سر گذاشتم در کنار پشتکار، دعای پدر و مادر و تلاش مربیان همه دست‌به‌دست هم دادند تا به مدال المپیک برسم.

دارنده مدال طلای المپیک 2016 ریو درباره کاپیتان رضا یزدانی، ادامه داد: داوران در کشتی رضا حق‌خوری کردند و امتیاز را به او ندادند.

 


*‌ پاداش 100 میلیونی استاندار به قهرمانان المپیکی

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مازندران زرخیزترین استعدادهای ورزش کشور را دارد و جویبار هم شهر استثنایی ورزش به‌ویژه در کشتی است.

حبیب حسین‌زادگان افزود: باید از ظرفیت مردم استفاده کنیم چرا که این ظرفیت بی‌نظیر و قوت قلب ورزشکاران ماست.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر پاداش‌هایی که دولت در نظر گرفته پاداش‌های خاصی را برای این قهرمانان در نظر گرفته‌ایم و تلاش می‌کنیم نقداً پرداخت کنیم، تصریح کرد: به نفر اول 100 میلیون تومان، نفر دوم 75 میلیون و نفر سوم 50 میلیون تومان اهدا می‌شود تا گوشه کوچکی از زحمات این ورزشکاران تجلیل به عمل آید.

*کلنگ‌زنی سالن 5 هزارنفری جویبار با حضور وزیر ورزش

وی ادامه داد: دوشنبه هفته جاری وزیر ورزش به استان مازندران سفر می‌کنند و کلنگ سالن 5 هزارنفری جویبار را می‌زنند.

حسین‌زادگان در پایان گفت: این پروژه جزو مصوبات دولت بوده اما به دلیل تأمین نشدن منابع نخواستیم کلنگ بی‌مورد را بزنیم.

*‌ افتتاح سالن 5 هزارنفری باعث خوشحالی مردم می‌شود

کمیل قاسمی نائب قهرمان کشتی آزاد المپیک نیز در جمع خبرنگاران درباره کلنگ‌زنی سالن کشتی جویبار، اظهار کرد: این امر محقق نشده و امیدواریم با شرایط خوبی که در المپیک پیش‌آمده مسؤولان کار جدی در مورد سالن کشتی 5 هزار نفری شروع کنند تا سبب خوشحالی مردم ورزش‌دوست جویبار شود.

 

 

نائب قهرمان کشتی آزاد المپیک 2016 درباره برنامه‌های خود برای المپیک 2020، گفت: فعلاً قصد استراحت دارم و بعد از این استراحت برای آینده تصمیم می‌گیریم.

*‌ مردم سنگ‌تمام گذاشتند

وی ادامه داد: مردم امروز سنگ‌تمام گذاشتند و دست تک‌تک این مردم را می‌بوسم و امیدوارم لایق این‌ همه شور، هیجان و تشویق باشم.

* رضا حقش این نبود

قاسمی در پاسخ به سؤال نتیجه نگرفتن کاپیتان تیم ملی، بیان کرد: 10 سالی است که با رضا یزدانی هستم و در تمام اردوها و مسابقات شرایطش را دیدم و دیدم که چه شرایط سختی را در این چند سال اخیر تحمل کرده است.

 

 

 

وی خاطرنشان کرد: رضا حقش این نبود و باید زودتر به مدال طلای المپیک می‌رسید ولی شرایط به‌گونه‌ای دست‌به‌دست هم داد که نتوانست با شرایط مصدومیت پا و ناداوری به مدال طلا دست پیدا کند.

 *‌ حضور کمیل قاسمی بر مزار شهدا

بعد از اتمام مراسم در میدان کشتی جویبار آزادکاران المپیکی جویبار به سمت محل زندگی خود رفتند و ما هم با کمیل قاسمی همراه شدیم تا به روستای محله‌کلا جویبار رسیدیم.

کمیل بعد از رسیدن به روستا در میان تشویق و همراهی اهالی محل بر سر مزار شهدای این روستا حاضر شد که از طرف مادر یکی از این شهدا دست گلی برای موفقیت در المپیک دریافت کرد.

پدر کمیل قاسمی نیز در جمع خبرنگاران درباره کشتی‌های کمیل، اظهار کرد: کمیل در گروه تقریباً سختی قرار گرفت و توانست تا فینال پیش رود و در فینال هم همه توان خود را گذاشت اما به خاطر ناداوری نتوانست مدال طلا را برای کشورش به ارمغان آورد.

 

 

 

وی از حضور پرشور مردم در مراسم استقبال تشکر کرد و ادامه داد: همین‌ که افرادی مانند کمیل و حسن یزدانی دل مردم را شاد می‌کنند ما هم خوشحال هستیم.


* ‌ خوشحالم کمیل توانست دل مردم را شاد کند

 

مادر کمیل قاسمی نیز در جمع خبرنگاران با ابراز خوشحالی، گفت: در لحظات مسابقات کمیل استرس بالایی داشتم اما خوشحالم که کمیل توانسته مدال نقره را کسب و دل مردم را خوشحال کند./ فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

فیروزجایی 4 شهريور 1395
خدا قوت پهلوانان دیار علویان، رضا یزدانی رو تنها نگذارید
حیدری فیروزجایی 6 شهريور 1395
افرین بر پهلوانان جویبار که افتخار مازندران هستین

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.327 seconds.