.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ناطق نوری:
جنگ در سوریه برای مقابله با ایران است/ کسانی که شهدای مدافع حرم را نکوهش می کنند، فهم سیاسی کافی ندارند
رئیس دفتر بازرسی ویژه دفتر مقام معظم رهبری گفت: کسانی که می‌گویند مسائل سوریه یا فلسطین به ما چه مربوط است، فهم دینی و سیاسی کافی ندارند.

رئیس دفتر بازرسی ویژه دفتر مقام معظم رهبری گفت: کسانی که می‌گویند مسائل سوریه یا فلسطین به ما چه مربوط است، فهم دینی و سیاسی کافی ندارند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از خبرگزاری حوزه، علی اکبر ناطق نوری در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) منطقه لواسان تهران با اشاره به ضرورت تربیت طلاب مهذب و توانمند، گفت: باید طلاب عالم و مروج احکام الهی و معارف اهل بیت(ع) تربیت شوند تا به جامعه بینش و فهم بدهند.

سرزنش کنندگان مدافعان حرم، فهم دینی و سیاسی ندارند

تولیت مدرسه علمیه امام حسن مجتبی (ع) با بیان این که اگر فهم و بینش وجود داشته باشد، هیچ وقت اقدامات مدافعین حرم اهل بیت(ع) در سوریه مورد سرزنش قرار نخواهد گرفت، گفت: کسانی که اقدامات شهدای مدفع حرم و رزمندگان جبهه سوریه را نکوهش کرده و مثلاً می گویند مسائل سوریه و یا فلسطین به ما چه مربوط است، از فهم دینی و سیاسی کافی برخوردار نیستند.

رئیس دفتر بازرسی ویژه دفتر مقام معظم رهبری با بیان این که ما مردم ایران در حکومتی زندگی می کنیم که در رأس آن ولی فقیه قرار دارد: تصریح کرد: معتقدم ولی فقیه در زمان غیبت اختیارات حکومت رسول الله(ص) را دارد.

حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری با بیان اینکه امروز در رأس جامعه ولی فقیهی داریم که هشیار، مدیر و مدبر، به معنای واقعی فقیه و با مطالعه کامل در امور مختلف است، خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم جلوی دشمنان را بگیریم، اگر صدها کیلومتر دورتر از مرز کشورمان مقابله کنیم، بسیار بهتر است تا اینکه این دشمنان وارد مرزهای دخلی شوند، قطعا پیشگیری بهتر از درمان است.

استراتژی آمریکا در سوریه

وی با بیان این که آمریکا و دیگر دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی تصمیم گرفته اند خاورمیانه مورد نظر خود را پایه ریزی کنند، گفت: سؤال این است که مشکل آمریکا و برخی کشورهای غربی با بشار اسد در سوریه چیست؟ سوریه پل ارتباطی ما با لبنان است و آمریکا و دیگر متحدانش می خواستند ابتدا بشار اسد را بردارند و افرادی از داعش یا القاعده جای او را بگیرند؛ یا این که سوریه به نوعی در محاصره قرار گیرد و در نتیجه وقتی این اتفاق افتاد و پل ارتباطی بین ایران و حزب الله مسدود شد، حزب الله کوبیده شود و بعد هم فلسطین به کلی از بین برود؛ قطعا اگر این اتفاق بیفتد اسرائیل پشت خانه و مرزهای ما خواهد آمد، از این روی باید توجه کنیم که جنگ امروز دشمنان اسلام در سوریه برای مقابله با جمهوری اسلامی است.

چرا ایران به فلسطینی‌ها کمک می‌کند؟

رئیس دفتر بازرسی ویژه دفتر مقام معظم رهبری افزود: نگوییم فلسطینی ها، اخوانی و سنی مذهب هستند و نباید به آنها کمک کنیم، چرا که اولاً آنان مسلمان هستند و دوم آکه در مقابله با اسرائیل در راستای منافع ملی ما حرکت می کنند، چرا که اگر سر اسرائیل گرم نباشد پشت در خانه ما قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری افزود: فهم چنین مسائلی بینش و فهم عمیق سیاسی و دینی می خواهد؛ مدافع حرم شدن و دفاع از مدافعین حرم فهم و بینش می خواهد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.688 seconds.