.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعضای هیأت‌ مدیره خانه تشکل‌های غیردولتی مازندران انتخاب شدند
با برگزاری انتخابات اعضای هیأت‌ مدیره خانه تشکل‌های غیردولتی مازندران انتخاب شدند.

به گزارش شمال نیوز، صبح امروز نشست خانه تشکل‌های غیردولتی مازندران با حضور مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران و اعضای هیأت‌ مدیره خانه تشکل‌ها با انتخابات تعیین سمت این اعضا برگزار شد.

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای مدافع حرم و شهدای دولت، اظهار کرد: تشکیل و راه‌اندازی خانه تشکل‌های غیردولتی مازندران یکی از اقدامات مهم و زیربنایی با هدف تقویت سازمان‌های مردم‌نهاد است.

عیسی قاسمی طوسی بیان کرد: سازمان‌های مردم نهاد مازندران دارای ظرفیت‌های بالایی در جلب مشارکت مردمی در زمینه مختلف کاهش آسیب‌های اجتماعی، امور فرهنگی، زیست‌محیطی، بهداشت، سلامت، فعالیت داوطلبانه، عام‌المنفعه و خیریه است که با مدیریت صحیح در چهارچوب قانون این خانه شاهد شکوفایی هر چه بیشتر سمن‌ها در استان باشیم.

وی نظارت و بررسی عملکرد سمن‌ها در استان، برگزاری کلاس‌های آموزشی براساس تقویم آموزشی مدون در راستای توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد را ضروری دانست و تصریح کرد: مردم ایران در طول تاریخ نشان دادند که هر زمان احتیاج به مشارکت بوده با حفظ روحیه کمک، دستگیری و تعامل، پای کار هستند.

این مسؤول به حمایت استانداری مازندران از این خانه اشاره کرد و گفت: هر چقدر تشکل‌های غیردولتی در استان تقویت و کارهای مربوط به حوزه فعالیت خود را حرفه‌ای‌تر انجام دهند در نتیجه از بار مالی دولت کاسته می‌شود و این امر سال‌ها در کشورهای پیشرفته دنیا انجام می‌شود.

 در پایان این نشست با اخذ آراء، سمت‌های هیأت‌ مدیره برای آغاز به‌کار رسمی خانه تشکل‌های غیر دولتی استان برگزار شد که احسان قاسمی به‌عنوان مدیرعامل، محمدرضا غلامی رئیس هیأت‌ مدیره، ایران نامی نایب رئیس هیأت مدیره، هاجر مرادی خزانه‌دار، فاطمه ولایتی منشی، نورالله نعمتی و محمود رحیمی به‌عنوان بازرس، علی فلاح و شهزاد مزدارانی هم عضو اصلی هیأت ‌‎مدیره به‌مدت دو سال انتخاب شدند.

منبع:فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.