.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد امام جمعه نوشهر :
بندر نوشهر نیمه‌تعطیل شد/ برخی نیروها بیکار شده‌اند!
شمال نیوز : امام جمعه نوشهر گفت: چند وقتی است که تردد کشتی‌ها به بندر نوشهر کاهش یافته است و این برای بندر نوشهر به‌عنوان یکی از بنادر قدیمی استان مازندران اصلاً خوب نیست.....

شمال نیوز : امام جمعه نوشهر گفت: چند وقتی است که تردد کشتی‌ها به بندر نوشهر کاهش یافته است و این برای بندر نوشهر به‌عنوان یکی از بنادر قدیمی استان مازندران اصلاً خوب نیست.
به گزارش شمال نیوز ، حجت‌الاسلام محمود مشایخ در نخستین روز از هفته دولت در دیدار مدیران با وی، نیمه‌تعطیل شدن بندر نوشهر را از نگرانی‌های مردم برشمرد و اظهار کرد: چند وقتی است که تردد کشتی‌ها به بندر نوشهر کاهش یافته است و این برای بندر نوشهر به‌عنوان یکی از بنادر قدیمی استان مازندران اصلاً خوب نیست.

وی افزود: با کم شدن تردد کشتی‌ها، برخی نیروها نیز بیکار شده‌اند و نگرانی‌های زیادی را بین مردم ایجاد کرده که ضروری است تا بررسی و توجه لازم در این زمینه صورت گیرد.

امام جمعه نوشهر با تأکید بر اینکه دولت باید برای موفقیت خود دو کار مهم توجه به مطالبات رهبری و مردم و همت دوچندان برای اجرای اقتصاد مقاومتی را انجام دهد، خاطرنشان کرد: در کنار استقلال سیاسی و نظامی کشور باید به استقلال اقتصادی آن نیز توجه شود.

مشایخ با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون همه دولت‌ها مشروع بودند و اگر تنفیذ ولی امر مسلمین نباشد هیچ‌گاه دولتی مشروعیت پیدا نمی‌کند، اظهار کرد: هیچ کدام از چهارراه‌های نوشهر چراغ قرمز راهنمایی و رانندگی ندارد و بنابراین با توجه به کمبود نیرو در راهنمایی و رانندگی ضروری است تا چند چراغ راهنمایی برای رفت و آمد بهتر خودروها در حوزه شهری نصب شود.

وی درباره بهره‌برداری از پل روگذر کوشکسرا در هفته دولت تصریح کرد: این یکی از پروژه‌های چندساله در شهرستان نوشهر است که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد ولی با توجه به نامه اهالی این منطقه، دارای اشکالاتی است و باید هر چه زودتر و قبل از افتتاح برطرف شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

قاسم 4 شهريور 1395
شمال نیوز ، همه صادرات وواردات توسط دولت جدیددربنادر جنوب وبا تدبیر اقای نوبخت درانزلی انجام میگیرد نماینده های مازندران خوابند برادر
نا شناس 5 شهريور 1395
تا الآن خواب بودی؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.174 seconds.