.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نمایندگی اداره بهزیستی کیاسر در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد
مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: نمایندگی اداره بهزیستی شهر کیاسر با 450 میلیون تومان اعتبار در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش شمال نیوز، سعید آرام صبح امروز در نمایشگاه دستاوردهای دولت در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز مازندران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست با اعتبار بیش از 28 میلیارد ریال از محل کمک‌های مشارکت مردمی در هفته دولت در قائم‌شهر افتتاح می‌شود.

وی به شاخص‌ترین پروژه‌های اداره‌کل بهزیستی مازندران در هفته دولت اشاره کرد و افزود: مرکز روزانه توانبخشی و آموزشی بیماران روانی مختص بانوان در ساری و پروژه اشتغال زنان سرپرست خانوار در مازندران در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه نمایندگی اداره بهزیستی شهر کیاسر با 450 میلیون تومان اعتبار در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد، اضافه کرد: پروژه‌های هفته دولت اداره‌کل بهزیستی مازندران شامل مراکز مشاوره، درمان اعتیاد، توانبخشی و اشتغال است.

آرام با بیان اینکه اورژانس اجتماعی بهزیستی مازندران با 800 میلیون تومان هزینه آغاز به‌کار کرد، گفت: مرکز کودکان بی‌سرپرست یک میلیارد و 500 میلیون تومان، مرکز آموزشی و توانبخشی بیماران روانی در ساری 800 میلیون تومان و گروه همیار بهزیستی 150 میلیون تومان هزینه داشته است.

منبع:فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.153 seconds.