.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نیاز آدری ، رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد مازندران خبر داد ؛
کاهش شهریه واحدهای دانشگاه آزاد استان مازندران تا سقف 50 درصد
شمال نیوز : کیومرث نیازآذری با توجه به مصوبه جلسه کمیسیون دائمی هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران از کاهش شهریه واحدهای استان برای سال تحصیلی جدید تا سقف 50 درصد خبر داد و گفت: «در حقیقت با این مصوبه یک فرصت طلایی برای داوطلبان تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی به وجود آمده است.»

شمال نیوز : رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با بیان اینکه تمام رشته محل‌های واحدهای استان دارای مجوز هستند، گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی بزرگ و ملی و در مقیاس و ارزش بین المللی است که با تصمیم کمیسیون دائمی هیات امنا و کاهش شهریه امکان تحصیل برای داوطلبان با شهریه کمتر و ارائه تسهیلات به وجود آمده است»

به گزارش شمال نیوز ، کیومرث نیازآذری با توجه به مصوبه جلسه کمیسیون دائمی هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران از کاهش شهریه واحدهای استان برای سال تحصیلی جدید تا سقف 50 درصد خبر داد و گفت: «در حقیقت با این مصوبه یک فرصت طلایی برای داوطلبان تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی به وجود آمده است.»

وی با بیان اینکه بیش از نیمی از اعضای هیات علمی دانشگاه‌های استان در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران استخدام هستند، اظهار کرد: «بیش از 1600عضو هیات علمی در 13 واحدو یک مرکز دانشگاهی در استان فعالیت دارند و علاوه بر این بزرگترین فضای آموزشی، آزمایشگاهی، کارگاهی، ورزشی و رفاهی در دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران برای استفاده داوطلبان و دانشجویان فراهم شده است.»

نیازآذری در مورد رشته‌های مشمول کاهش شهریه گفت: «این کاهش در اکثر رشته محل‌های تحصیلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته) به جزء رشته‌های علوم پزشکی است.»

وی به آغاز انتخاب رشته داوطلبان کنکور سراسری در رشته‌های مختلف و به‌ویژه مجموعه علوم تجربی مانند پزشکی، داندانپزشکی، دامپزشکی، داروسازی، علوم آزمایشگاهی و ... که از روز گذشته آغاز شد اشاره کرد و افزود: «داوطلبان کنکور سراسری و داوطلبان ثبت نام در دوره های بدون آزمون برای ثبت نام به وب سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به نشانی www.azmoon.org مراجعه کنند.»

به گزرش شمال نیوز ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر که با 120 رشته بدون آزمون فراخوان ثبت نام داده است نیز با امکانات گسترده آموزشی و جانبی برای دانشجویان در اطلاعیه ای اعلام کرد مطابق با دستورالعمل ابلاغی از سوی هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان شهریه های خود را تا سقف 50 درصد کاهش داده است .

این واحد بزرگ دانشگاهی نیز علاوه بر سایت اعلام شده آزمون ، نشانی www.qaemiau.ac.ir را نیز برای کسب اطلاع بیشتر اعلام نموده است .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سرباز انقلاب 3 شهريور 1395
درود بر دکتر نیازآذری مدیر و مدبر
رحیمی شیرگاهی 3 شهريور 1395
با تشکر از مدیر توانمند و ارزشی جناب آقای دکتر نیاز که همیشه به فکر اقشار ضعیف هستند و کمک میکنند .
ali 3 شهريور 1395
با سلام و احترام محضر استاد بزرگوار دکتر نیاز اذری . این مصوبه را برای رشته های دکترا علوم انسانی هم اگر می شد اجرایی می کردید خیلی خوب می شد.
حسینی 2 شهريور 1395
درود بر عزیزان استان مازندران امیدوارم دیگر استانها نیز چنین تصمیم ارزشمندی اتخاذ نمایند .
............. 2 شهريور 1395
آقای نیاز خودتون میدونید که سیل داوطلبان به سمت کارشناسی ارشد و دکتری می باشد اگر خیلی مردی شهریه اینارو کم کن وگرنه ملت هالو فرض نکن
أاوود 3 شهريور 1395
چرا الکی چاخان میگی....!!!

بگو دانشجو نداریم...مجبور شدیم کشیدیم شهریه ها رو پایین...
دقیقا مث دانشگا هآزاد سوادکوه که تعطیل شدش...
پاسخ ها به این نظر
آشنا 6 شهريور 1395
سلام
فکر میکنم اطلاعات شما باید بیشتر شود. خدمت شما عرض کنم که دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه تعطیل نشده و با قدرت در حال فعالیت میباشد. بجای شایعه پراکنی کمی اطلاعت خودتان را بیشتر کنید دوست عزیز.
اگردوست داشتید میتوانید تشریف بیارید دانشگاه ببینید
نا شناس 3 شهريور 1395
ینفر بگه شهریه ماها که ترم سه هستیم هم کم شده یا نه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.359 seconds.