.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد صریح روحانی از وزیر ارشاد:
هیچ وزیری نباید در برابر هیچ فشاری کوتاه بیایدو عقب نشینی کند/ بی قانونی به نام دین بدتر است
شمال نیوز: رییس جمهور با انتقاد از حاشیه هایی که برای برگزاری کنسرت ها بوجود آمده است، گفت: از نظر من هیچ وزیری نباید در برابر هیچ فشاری که البته فشار زیاد است کوتاه بیاید و عقب نشینی کند

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت روز پزشک که با حضور جامعه پزشکان در سالن همایش های ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد،به ضعف نشان دادن در برابر فشارهای انتقاد و اعلام کرد هر کس که از جایش بلند شد نمی تواند قانونگذاری کند.وی اعتراضی هم به توهین ها علیه ظریف داشته و گفته، مگر می شود هرکس دهانش را بازکند و به دیپلمات های ما توهین کند!

محور سخنان حسن روحانی را در ادامه مطالعه می فرمایید:

* یک جا به پزشک و یک جا به هنرمند بی احترامی می شود، یک جا که کنسرتی می خواهد برگزار شود، مجلس قانونگذاری ایجاد می شود.

* ما مجلس شورای اسلامی داریم، هر کسی صبح بلند شد و یک تریبونی یافت که نمی تواند قانونگذاری کند. وزیر ما هم نباید تبعیت کند و باید تابع قانون باشد.

* اگر قانونی می خواهد، وضع شود نمایندگان در مجلس شورای اسلامی تصویب می کنند و آن را شورای نگهبان تایید می کند و پس از آن ابلاغ و عملیاتی می شود اما قبل از سیر قانونی، بی قانونی خوب نیست. بی قانونی به نام دین و دلسوزی برای دین بدتر است، ما قانون و مقررات داریم و به آن افتخار می کنیم.

* اگر قانون مورد بی احترامی قرار گیرد سنگ روی سنگ بند نمی شود.

* گاهی از برخی امور در جامعه بسیار متاسف می شوم، ما نقد غیرمنصفانه دولت را کم کم تحمل کردیم و به آن عادت می کنیم و وقتی هم یک روز حرف بد در رسانه های نوشته نمی شود، تعجب می کنیم.

* مگر می شود در جامعه ای به دیپلمات های دلسوزی که 30 ماه شبانه روز برای کشور تلاش کردند، «آدم همینجور دهانش را باز کند و هر لفظ و لغتی به کار ببرد»، برای کسانی به کار می رود که می دانم چه شب هایی تا صبح بیدار بودند و چه فراز و نشیبی بود تا یک حرف بالا و پایین شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.649 seconds.