.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش متفاوت مردم به نامه احمدی نژاد به اوباما

شمال نیوز: نامه اخیر محمود احمدی نژاد به باراک اوباما با واکنش های متفاوتی از سوی کاربران فضای مجازی مواجه شده است.

به گزارش شمال نیوز، محموداحمدی‌نژاد که حتی 3 سال سکوتش منجر به گوشه نشینی وی از سیاست کشور نشده است، روز به روز سعی می کند به روش های مختلف تیتر یک رسانه‌ها باشد. رئیس‌جمهور سابق کشورمان گویی هنوز سودای ریاست جمهوری را در سر می‌پروراند و خواهان بازگشت به ساختمان پاستور است. در همین راستا نیز با شروع سال جدید تحرکات و فعالیت‌هایش را افزایش داده و این روزها مشغول برنامه ریزی برای رفتن به شهرهای مختلف و سخنرانی در میان مردم است.

اما احمدی نژاد در آخرین اقدام خود که در نهایت منجر به واکنش رسانه های داخلی شد به باراک اوباما نامه نوشت. وی در این نامه خواستار بازگرداندن 2 میلیارد دلاری بود که آمریکا از دارایی‌های ایران برداشت کرده است. احمدی‌نژاد خود را در این نامه خادم ملت می‌خواند و متن این نامه  را غیر سیاسی می داند.

اما علاوه بر رسانه ها و سیاسیون این نامه با واکنش های متفاوتی از کاربران فضای مجازی مواجه شد. بررسی ها نشان می دهد کاربران فضای مجازی 3 نوع واکنش را به این نامه نشان داده اند.

واکنش اول: موافقان نامه احمدی نژاد

دسته اول افرادی بودند که کاملا با این موضوع موافق بودند. این افراد که عمدتا از دیپلماسی دولت روحانی انتقاد دارند معتقدند این اقدام احمدی نژاد در راستای دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته و باید پیش از این مسئولان دولتی چنین اقدامی را انجام می دادند.

به طور مثال یکی از موافقان این اقدام احمدی نژاد نوشته است: حقیقت اینه که دکتر احمدی نژاد وقتی می بینه از این دولت صدایی در نمیاد مجبور می شه خودش دست به کار بشه. این نامه فقط نامه دکتر نیست . نامه من و همه شماست. بغض فرو خورده همه کسانی است که از زور غیرت در حال انفجار هستند. کشوری که تمدن امروز جهان مدیون اوست الان توسط یک کشور بی ریشه و بی اصل و نسب غارت می شه و هیچ صدایی از دولت شنیده نمی شه. این نامه، نامه همه ماهاست به استکبار نه از طرف دولت بلکه از طرف انقلاب کبیر اسلامی.

کاربر دیگری در همین راستا می‌گوید: احمدی نژاد با انتشار این نامه ، با هوشمندی فوق العاده خود پیش دستی کرد و به آمریکا و روحانی رودست زد. قرار بوده آمریکا در نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری ایران این دو میلیارد دلار پول خودمون را آزاد کنه و باعث محبوبیت روحانی شود بدون اینکه ریالی یا دلاری هزینه بشه.

واکنش دوم: مخالفت با احمدی‌نژاد
 
دسته دوم افرادی بودند که با نامه نگاری احمدی‌نژاد کاملا مخالفت کردند و آن را در منافات با عرف و وچارچوب دیپلماتیک دانستند.

یکی از مخالفان این اقدام می‌گوید: آقای احمدی نژاد با چه عنوانی و با چه اجازه ای این نامه را نوشته است. آیا هرکسی بعنوان خادم ملت می تواند چنین مکاتباتی انجام دهد؟ چرا کسی جلوی این شخص را نمی گیرد؟

فرد دیگری می‌نویسد: وقتی نامه سرگشاده و تو فضای مجازی باشه درست اما این آقا با چه مجوزی از جانب ملت ایران نامه نوشته و به سفارت سوییس تحویل داده. منم خادم ملت ایرانم .برم سفارت سوییس نامه بدم به رییس جمهور آمریکا؟ خواهش میکنم یک بار که شده از اظهار نظر طنز دست بردارید.

واکنش سوم: شوخی با نامه احمدی‎‌نژاد

دسته سوم اما فارغ از هر اتفاقی سعی دارند تا از موضوعات مختلف برداشت طنز داشته باشند.

به طور مثال یکی از کاربران می‌نویسد: نامه احمدي نژاد فقط اون آخرش كه ميگه: خادم ملت ايران!/ نامه


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.