.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پایان یک رویا برای ستاره فصل پیش پرسپولیس؛
حضور فوتبالیست ساروی در پرسپولیس منتفی شد / اعلام آمادگی باشگاه خونه به خونه برای جذب رضاییان
شاید این پیشنهاد بهترین فرصت برای رامین رضائیان باشد تا با حضور در تیم خونه به خونه برای یک نیم فصل، زمینه بازیابی روحی و روانی و البته جسمی اش را فراهم آورد و با آمادگی بالا خود را برای جبران مافات در تیم پرسپولیس آماده کند.
شمال نیوز: برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از مواضع خود کوتاه نیامد تا حضور دوباره رامین رضاییان در این تیم منتفی شود.

به گزارش شمال نیوز، رامین رضاییان تلاش زیادی کرد تا در فصل آینده نیز برای پرسپولیس بازی کند. او پس از یک ماجراجویی بی‌نتیجه،‌ دوباره به تهران برگشت و قرارداد خود با باشگاه ریزه‌اسپور ترکیه را فسخ کرد تا هرطور شده باز هم به پرسپولیس برگردد، ولی این اتفاق رخ نخواهد داد.

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس در جلسه روز سه شنبه هیئت مدیره رسماً اعلام کرد به همه بازیکنانش در تیم احتیاج دارد و تا زمستان احتیاج به بازیکن جدیدی نخواهد داشت. با این اتفاق، بازگشت رضاییان به جمع سرخپوشان در فصل آینده منتفی است.

 تداوم مصائب رامین رضائیان ستاره فصل پیش پرسپولیس سبب گردید تا هنوز وضعیتش وی برای فصل جاری مشخص نباشد ولی اینطور که پیداست مشخص شد رضائیان حداقل تا نیم فصل نمی‌تواند در پرسپولیس بازی کند.

این مسئله سبب شد تا باشگاه خونه به خونه مازندران آمادگی خود را برای جذب رضائیان تا پایان نیم فصل لیگ برتر فوتبال کشور اعلام و پیشنهادش را به باشگاه پرسپولیس ارائه دهد.

ظاهراً علیرضا مرزبان در این خصوص باب گفتگو را با محمود خوردبین، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس باز کرد و به وی گفت باشگاه خونه به خونه این آمادگی را دارد رامین رضاییان برای یک نیم فصل در اختیار بگیرد تا به نوعی این بازیکن به جای اینکه یک نیم فصل بدون تیم باشد، با حضور در خونه به خونه در شرایط بازی قرار گیرد و نیم فصل دوم لیگ برتر با آمادگی بیشتر به تیم پرسپولیس ملحق شود.

بدین ترتیب باشگاه خونه به خونه منتظر است تا سرپرست پرسپولیس با مسئولان این باشگاه صحبت کند و زمینه حضور رضائیان در این تیم مازندرانی را فراهم آورد. هر چند مرزبان نیز به خوردبین قول داد در صورت تحقق این امر، تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا رضائیان را در بهترین شرایط به پرسپولیس بازگرداند.

با توجه به شرایط فعلی بازیکن پرسپولیس، شاید این پیشنهاد بهترین فرصت برای رامین رضائیان باشد تا با حضور در تیم خونه به خونه برای یک نیم فصل، زمینه بازیابی روحی و روانی و البته جسمی اش را فراهم آورد و با آمادگی بالا خود را برای جبران مافات در تیم پرسپولیس آماده کند.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.519 seconds.