.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تقویت بهره‌وری اقتصاد دریایی در مازندران
معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران خواستار تقویت بهره‌وری اقتصاد دریایی در استان شد و گفت: نباید به حواشی دامن زد.

به گزارش شمال نیوز، علیرضا یونسی صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به اینکه پزشکان اجازه ادامه فعالیت به علی ادیبی فرماندار سابق فریدونکنار را ندادند، اظهار کرد: پیگیری سیاست‌های دولت و ایجاد وحدت و همدلی باید در دستور کار حسین منفردی فرماندار جدید فریدونکنار باشد.

وی افزود: حضور در میان مردم، دسترسی آسان مردم به مسؤولان، بهره‌مندی از همه ظرفیت‌ها برای توسعه، گشوده بودن چتر حمایتی بر آحاد مردم، برنامه‌ریزی برای گسترش فعالیت ارزشی و فرهنگی، برخورد عقلانی و عالمانه و کاهش فقر و بیکاری از جمله مهم‌ترین وظایف فرمانداران برشمرده می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران تصریح کرد: دولت هیچ خط قرمزی در مجموعه خود ندارد و خط قرمز ما فقط ولایت فقیه و مردم هستند.

این مسؤول افزود: دولت یازدهم در بسیاری از حوزه‌های سیاست، اقتصاد و مفاسد اداری و اجتماعی خوب عمل کرده است.

یونسی ادامه داد: باید از ظرفیت آب، خاک و هوای مطلوب در فریدونکنار برای توسعه همه جانبه شهرستان استفاده کرد و با تقسیم فریدونکنار به مناطق مختلف گردشگری، کشاورزی و باغداری برای پیشرفت شهرستان گام برداشت.

وی خواستار تقویت بهره‌وری اقتصاد دریا در مازندران و به ویژه فریدونکنار شد و خاطرنشان کرد: نباید به حواشی دامن زد و لازم است که از ظرفیت امام جمعه و نماینده مردم در مجلس استفاده کرد تا به توسعه رسید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به اینکه هر فعالیتی که منفعت مردم را در پی نداشته باشد خیانت است، گفت: وحدت رمز سعادت است و باید از سرمایه های اجتماعی و نخبگان و همه ظرفیت های بومی استفاده کرد.

این مسؤول تصریح کرد: تشکل‌های مردم‌نهاد باید به کمک مردم بیایند و با توجه به اینکه وضعیت فساد و طلاق در استان خوب نیست لازم است بیش از پیش به آسیب‌های اجتماعی رسیدگی شود.

یونسی با تأکید بر اینکه بودجه‌های سفر ریاست جمهور به استان در حال تزریق شدن است، گفت: دو نیروگاه بزرگ برق در مازندران احداث شده است.

منبع:فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.376 seconds.