.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهردار اروپایی پرچمدار ایران در ایتالیا
شهردار مونته سیلوانو ایتالیا در پاسخ به درخواست عضو شورای شهر ساری که گفته بود واقعیت‌های ایران را در ایتالیا تشریح کنید، گفت: پرچمدار ایران در ایتالیا می‌شوم.

به گزارش شمال نیوز، مسؤولان شهری مونته سیلوانو ایتالیا و ساری شب‌گذشته در عمارت شهرداری دیدار جداگانه‌ای با همدیگر داشتند.

غیر از صحبت‌های شهردار مونته سیلوانو و شهردار ساری اعضای شورای شهر ساری نیز صحبت‌های در ارتباط با لزوم توسعه ارتباط شهری مطرح کردند، اما اظهارات یک عضو شورای شهری و درخواست آن به نظر راهبردی‌تر و اثرگذارتر به نظر می‎رسید.

این درخواست عضو شورای شهر ساری و پاسخ جالب شهردار مونته سیلوانو به نظر حیف است که منتشر نشود و در همان جلسه باقی بماند.

سه نفر از اعضای شورای شهر ساری درخواست خویش و توقع خویش از این سفر را مطرح کردند، نوبت به علی‌اکبر دیگر عضو شورای شهر ساری علی‌اکبر ذلیکانی رسید.

وی خطاب به مسؤولان شهری مونته سیلوانو اظهار کرد: شما چند روز در ایران مهیمان بودید، از شما درخواست دارم که حقیقت‌های ایران را آنطور که مشاهده کردید تشریح کنید.

این عضو شورای شهر ساری خاطرنشان کرد: ایران در بحرانی‎ترین منطقه خاورمیانه قرار دارد ولی با وجود تنش‌های زیادی که در منطقه و جهان وجود دارد امن‎ترین کشور دنیا است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر کمترین مسائل ضد امنیتی در کشور داریم، یکی از مسائلی که برای فعالان اقتصادی حائز اهمیت است، توجه به مسائل امنیتی است و ایران امن‌ترین کشور جهان است.

پاسخ شهردار مونته سیلوانو ایتالیا

فرانچسکو مورنیو در پاسخ به درخواست عضو شورای شهر ساری اظهار کرد: خبرهای منفی زیادی از وضعیت کشور شما در کل اروپا منتشر می‎شد.

وی ادامه داد: این موج منفی بر روی برخی افراد اثرگذار بود ولی بسیاری از افراد فرهنگی و دانا به مسائل روز اخبار منفی منتشر شده درباره ایران را باور نمی‎کردند.

شهردار مونته سیلوانو ایتالیا تاکید کرد: ایران جایگاه اثرگذاری در جهان دارد، فردا که به ایتالیا برگردم، پرچمدار ایران در کشورم هستم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.846 seconds.