.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بدنبال وضعیت بقعه یک امامزاده در مازندران ؛
طرح تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف و امورخیریه کلید می خورد
شمال نیوز : احمدی‌لاشکی درباره وضعیت بقعه امام‌زاده محمد نوشهر، گفت: مسؤولان اوقاف نسبت به این موضوع بی‌تفاوت هستند، لذا بحث تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف کشور را کلید می‌زنم و با جدیت پیگیر امور هستم.....

شمال نیوز : نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر راه موظف به پیگیری جدی مشکلات اراضی فرودگاه نوشهر است، گفت: در غیر اینصورت طرح سؤال از وزیر راه و شهرسازی در دستور کار قرار می‌گیرد.

به گزارش شمال نیوز ، قاسم احمدی‌لاشکی در جلسه شورای اداری این شهرستان، با اشاره به اینکه نماز جمعه وحدت‌آفرین است، اظهار کرد: نماز جمعه متعلق به حزب و جناحی نیست و مربوط به همه است.

وی افزود: بیکاری و اقتصاد از دغدغه‌های مردم است و بر این اساس قانونی در مجلس تصویب شد که رفع موانع تولید را در آن به‌خوبی دیده شده است.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی به شعار سال پرداخت و تصریح کرد: باید اقدام و عمل سرلوحه کار همه دستگاه‌های اداری و اجرایی قرار گیرد و از شعار دادن پرهیز شود.

این مسؤول با بیان اینکه در نوشهر اجتماع فکری خوبی وجود دارد، بیان کرد: یکی از نیازهای سخت‌افزاری در نماز جمعه این شهرستان، خریداری دستگاه ویدئو پروژکشن است که با امکانات جانبی و کامل تهیه می‎کنیم.

احمدی‌لاشکی با اشاره به اینکه فعالیت‌های فرودگاه نوشهر مطلوب است و پروازهای متعددی در آن به نقاط کشور انجام می شود، خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم که در کنار فرودگاه دارای اراضی هستند، اما به دلیل قانون فرودگاه نمی‌توانند ساخت و ساز کنند.

وی گفت: وزیر راه و شهرسازی موظف است تا مشکلات خرید اراضی زمین در حاشیه فرودگاه نوشهر را با جدیت پیگیری کند، در غیر این‌صورت طرح سؤال از وزیر راه و شهرسازی در دستور کار قرار می‌گیرد.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت حوزه بهداشت و درمان بخش کجور، اظهار کرد: وضعیت درمانی در این بخش به‌ویژه شهر «پول» بسیار نامطلوب است و شبکه بهداشت و درمان نوشهر باید در رفع آن اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

این مسؤول ادامه داد: 12 سال از زلزله بخش کجور می‌گذرد، اما هنوز مردم روستای منجیر در مشکل و بلاتکلیفی به‌سر می‌برند و در این حوزه استاندار مازندران موظف است هر چه زودتر نسبت به رفع آن اقدام جدی انجام دهد.

احمدی‌لاشکی در پایان درباره وضعیت بقعه امام‌زاده محمد نوشهر، گفت: مسؤولان اوقاف نسبت به این موضوع بی‌تفاوت هستند، لذا بحث تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف کشور را کلید می‌زنم و با جدیت پیگیر امور هستم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.211 seconds.