.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کمربندی نکا بازگشایی شد
رئیس اداره راه و شهرسازی نکا از اتمام عملیات تعمیر و مرمت پل خشک آبندان این شهرستان خبر داد و گفت: با همت شبانه‌روزی راهداران کمربندی این شهرستان بازگشایی شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران، احمدعلی آبادی اظهار کرد: کمربندی نکا به‌عنوان یکی از شریان‌های اصلی استان بوده که در مسیر تردد زائران امام رضا (ع) و راه ارتباطی این استان با شرق کشور است.

وی افزود: از این رو حفظ و نگهداری از رویه آسفالتی و ابنیه‌های موجود در آن جزء وظایف اصلی این اداره‌کل بوده که در همین راستا عملیات بهسازی و تعمیر پل «خشک آبندان» که به دلیل کثرت بار ترافیکی، گذشت زمان، نفوذ رطوبت و شرایط آب و هوایی دچار صدمات و خرابی‌هایی در دال‌های پل به آن وارد شده بود با همت کارشناسان اداره کل تعمیر و مرمت شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نکا خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی این پروژه شامل آسفالت تراشی با دستگاه آسفالت تراش و تخریب بتن پیشین، درآوردن میله‌گردهای فرسوده و جایگزینی میله گردهای جدید، بتن‌ریزی مجدد به علاوه افزودن مواد مقاوم‌کننده بتن بوده است.

آبادی گفت: با توجه به بتن‌ریزی این محور به مدت هفت روز مسدود بود که پس از سپری شدن این زمان و بازدید کارشناسان از بتن‌های مصرفی و تأیید آنها، عملیات اجرای روکش آسفالت در سطح محور به اجرا در آمد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.298 seconds.