.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شورای فنی وزنه‌برداری پاسخگوی حذف نام بهادر مولایی باشد
معاون اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه بهادر مولایی قهرمان ورزنه‌برداری کشورمان برای طی مراحل درمانی به تهران منتقل شد، گفت: شورای عالی و فنی وزنه‌برداری پاسخگوی حذف نام بهادر از لیست افراد اعزامی به المپیک باشد.

به گزارش شمال نیوز:ابوالقاسم عباسی امروز با اشاره به آخرین وضعیت درمانی بهادر مولایی از قهرمانان شایسته و جوان وزنه‌برداری کشورمان، اظهار کرد: سانحه رانندگی این ورزشکار خوش‌اخلاق و قهرمان اواخر هفته گذشته سبب شد تا جامعه ورزش کشورمان در یک شوک بزرگی قرار گیرد.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شد تا مازندران در رقابت‌های المپیک 2016 برزیل سه سهمیه در ورزش وزنه‌برداری داشته باشد اما هم‌اکنون شاهد نام دو ورزشکار مازندران برای اعزام به مسابقات ریو هستیم.

معاون فنی و قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران با اعلام اینکه در آخرین رکوردگیری و انتخاب ورزشکاران از سوی شورای فنی و عالی وزنه‌برداری نام بهادر مولایی از لیست اعزامی به برزیل حذف شد، خاطرنشان کرد: بهادر از امیدهای مدال‌آوری در المپیک بود چراکه با توجه به بازدیدی که به همراه مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از ورزشکاران رشته‌های وزنه‌برداری، تنیس روی میز، شمشیربازی و کشتی داشتیم، مولایی اعلام کرد که تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و ماه‌ها با تمرین فشرده توانست به آمادگی بالایی دست یابد.

این مسؤول با اعلام اینکه روز قبل از بازدید مسؤولان مازندرانی هم مولایی در رکوردگیری توانست وزنه‌های خوبی را بالای سر ببرد، گفت: حتی این ورزشکار از روند فعالیت رضایت داشته و ابراز خوشحالی و مسرت کرد.

عباسی با اشاره به حضور علی هاشمی در ترکیب تیم ملی وزنه‌برداری، یادآور شد: با توجه به حضور رقبای قدرتمند از کشورهای بزرگ دنیا در وزن 94 کیلوگرم وزنه‌برداری، مولایی می‌توانست در این میدان مدال‌آوری کند.

وی با اعلام اینکه امیدواریم علی هاشمی در این وزن نماینده خوبی برای کشورمان بوده و مدال خوش‌رنگ المپیک را کسب کند، یادآور شد: در صورت عدم مدال‌آوری و کسب نتیجه مطلوب توسط این ورزشکار، شورای عالی و فنی وزنه‌برداری باید پاسخگوی حذف نام بهادر مولایی باشد.

عباسی با تأکید بر اینکه رئیس فدراسیون وزنه‌برداری اعلام کرد که در حذف نام بهادر مولایی از اعزام به ریو نقش نداشته است، بیان کرد: متاسفانه بهادر مولایی به همراه پدر، پدربزرگ و برادر خود با خودروی پراید از تهران عازم مازندران بود که در منطقه کلرد محور هراز دچار تصادف شده و در این بین پدربزرگ این ورزشکار جان داده و علاوه بر مصدومیت شدید خودش، برادر و پدرش دچار جراحت زیادی شدند.

معاون فنی و قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران با قدردانی از تلاش مسؤولان اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل و کادر درمانی و پرستاری بیمارستان 17 شهریور آمل، اظهار کرد: مراحل درمانی این ورزشکار در آمل به خوبی انجام شده و با توجه به وزن بالای مولایی و عدم عکس‌برداری MRI و سی‌تی اسکن در شهرستان آمل، این ورزشکار به ساری منتقل شد البته هم‌اکنون مراحل درمانی بهادر مولایی در تهران انجام می‌شود.

عباسی گفت: امیدواریم تا هر چه زودتر بهادر مولایی با به دست آوردن سلامت کامل به میادین ورزشی بازگشته و دست به مدال‌آوری بزند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 مرداد 1395
15 نفر در تصادف جاده چالوس فوت شدند اصلا به روی خودشون نیاوردند؟!!!!!چرا واقعا کجاییم؟!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.187 seconds.