.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استخدام بیش از 500 نفر در 4 دستگاه اجرایی مازندران
دبیر شورای اطلاع‌رسانی مازندران گفت: در سومین آزمون متمرکز استخدامی کشور بیش از 500 نفر در چهار دستگاه اجرایی استان استخدام می‌شوند.

به گزارش شمال نیوز:احمد مظفری امروز اظهار کرد: در سومین آزمون متمرکز استخدامی کشور بیش از 500 نفر در چهار دستگاه اجرایی مازندران استخدام می‌شوند.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی مازندران با 466 نفر استخدام بیشترین سهم استخدامی را در این آزمون دارد.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی مازندران تصریح کرد: در این آزمون بیش از 50 نفر در سه دستگاه اجرایی سازمان تعزیرات حکومتی، اداره‌کل دامپزشکی و سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی جذب و به‌کار گرفته می‌شود.

مظفری خاطرنشان کرد: داوطلبان برای اطلاع دقیق از شرایط، رشته‌های مورد نیاز و مدارک مورد نیاز ثبت‌نام می‌توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

وی تأکید کرد: در آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران، داشتن حداقل 18 سال و حداکثر 25 سال سن تمام برای دارندگان دیپلم بهیاری، 35 سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی کاردانی و کارشناسی، 40 سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد و 45 سال برای دارندگان مدرک تحصیلی دکتری و بالاتر ضروری است.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی مازندران بیان کرد: ثبت‌نام در آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی از روز پنج‌شنبه 31 تیر آغاز شده و تا روز چهارشنبه ششم مرداد 95 از طریق سایت سازمان سنجش ادامه دارد.

مظفری در پایان گفت: براساس اعلام سازمان سنجش کارت شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه 16 شهریور 95 برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و آزمون نیز به صورت هماهنگی روز جمعه 19 شهریور برگزار می‌شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.