.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجرای سرشماری اینترنتی عمومی نفوس و مسکن درمازندران
معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت مازندران گفت: هم‌زمان با سراسر کشور سرشماری عمومی نفوس و مسکن مازندران به صورت اینترنتی انجام می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، بهرام اکبرزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سرشماری عمومی نفوس و مسکن یکی از عمده‌ترین راه‌های شناخت کشور و جمعیت آن است.

وی افزود: اولین سرشماری عمومی نفوس کشور در سال 1335 و هشتمین سرشماری نیز در مهر و آبان سال 1395 اجرا می‌شود.

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت مازندران افرود: در سرشماری 1395 گردآوری اطلاعات مربوط به افراد از طریق روش خود تکمیلی (ثبت اطلاعات توسط خانوار) با استفاده از اینترنت و همچنین مراجعه ماموران سرشماری به خانوارها در محل سکونت آن‌ها و ثبت اطلاعات مورد نظر با استفاده از ابزار جدید الکترونیکی(تبلت) انجام می‌شود.

اکبرزاده گفت: خانواره‌های داوطلب برای سرشماری اینترنتی از سوم مهرماه تا 24 مهر سال 95 وارد سایت سرشماری به نشانی www.sarshomari95.ir می‌شوند و اقلام آدرس جغرافیایی، هویتی و مسکن را تکمیل می‌کنند.

وی ادامه داد: پس از تکمیل یک کد رهگیری تولید می‌شود که به شماره همراه دواطلب ارسال می‌شود خانوارها این کد رهگیری را نزد خود نگهداری کنند و هر زمان مامور سرشماری به محل سکونت مراجعه کردند کد رهگیری را به وی ارائه کنند.

اکبرزاده با بیان اینکه ضریب اینترنت در مازندران از میانگین کشوری بالاتر است افزود: بنابراین انتظار داریم حدود 40 درصد از خانوارهای مازندرانی از طریق اینترنتی اطلاعات خودشان را وارد سایت سرشماری کنند.

وی با بیان اینکه سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 یک سرشماری ترکیبی و مدرن است خاطرنشان کرد: ترکیبی به دلیل اینکه سرشماری در فضای مجازی و مراجعه مامور درب خانه‌ها صورت گرفته و مدرن نیز قرار است از طریق فضای مجازی انجام گیرد.

این مسئول در ادامه اظهار داشت: سرشماری عمومی نفوس و مسکن یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های آماری ملی است که در سراسر کشور و به صورت هم‌زمان به مرحله اجرا گذاشته می‌شود و مجموعه وسیعی از اطلاعات مورد نیاز را برای برنامه‌ریزی‌های کلان کشور در سال‌های بعد فراهم می‌آورد.

وی با بیان اینکه از تاریخ 24 مهرماه تا 25 آبان‌ماه سال 95 سرشماری تبلتی با مراجعه حضوری توسط مامور سرشماری درب منزل انجام می‌گیرد افزود: اگر خانوار در سامانه سرشماری اینترنتی ثبت نام کرده باشد مامور از خانوار کد رهگیری را دریافت کرده و دیگر نیازی به انجام مصاحبه با خانوار نیست.

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت مازندران با بیان اینکه در مرحله سوم از خانوارهای غائب سرشماری انجام می‌گیرد گفت: سرشماری خانوارهای غایب از 25 آبان‌ماه لغایت بیست و هشتم همان ماه اجرایی می‌شود.

اکبرزاده با اشاره به اینکه یک هزار و 850 نفر کار سرشماری عمومی نفوس و مسکن امسال را در استان مازندران انجام می‌دهند افزود: از این تعداد هزار نفر مامور سرشماری، 400 نفر کارشناس و معاون فنی، 400 نفر راننده وسیله نقلیه و 50 نفر در ستاد استان به ریاست استاندار به عنوان رئیس ستاد هماهنگی سرشماری را تشکیل می‌دهند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.