.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کودک 4 ساله گم شده در جنگل‌های نکا پیدا شد
بخشدار مرکزی نکا گفت: بعد از گذشت بیش از 40 ساعت از مفقود شدن کودک چهار ساله در نکا با جست‌وجوی نیروی انتظامی، بسیج، مردم و امدادگران، این کودک عصر دیروز در جنگل‌های اوکرکا پیدا شد.

به گزارش شمال نیوز:عقیل محمودی اظهار کرد: فاطمه‌زهرا حدادیان، کودک حدود چهار ساله نکایی، عصردیروز یکشنبه در جنگل‌های اوکرکا نکا پیدا شد.

وی با اعلام اینکه جمعه شب اول مردادماه، بنابر اظهار خانواده کودک، در منطقه معروف به «اوکرکا چشمه» در بخش مرکزی نکا مفقود شده بود، افزود: فاطمه‌زهرا حدادیان، روز جمعه به همراه خانواده در این منطقه مشغول تفریح و گردش بود که غروب روز جمعه در زمان استراحت خانواده مفقود شد.

بخشدار مرکزی نکا گفت: غروب و شامگاه روز جمعه اول مردادماه، خانواده این کودک متوجه مفقود شدن فرزندشان می‌شوند و مراتب به نیروی انتظامی، جمعیت هلال‌احمر و نیروهای امدادی گزارش شد و بلافاصله مأموران امداد و نجات در سر صحنه حاضر شدند.

این مسؤول ادامه داد: براساس این گزارش با فوریت نیروهای امدادی هلال احمر، نیروهای نظامی و انتظامی و قضایی، شب گذشته در محل حادثه حاضر و گشت‌زنی‌های متعدد با گروه‌های امدادی، انتظامی و مردمی برای پیدا کردن این کودک آغاز و امروز بعد از گذشت بیش از 40 ساعت این کودک پیدا شد.

محمودی، درباره چگونگی پیدا کردن این کودک چهار ساله، گفت: اهالی روستای اوکرکا در حال برداشت گیاهی به‌نام «زرده کیجا» از جنگل‌های اطراف این روستا بودند که ناگهان صدای گریه کودکی توجه آنان را جلب کرد و با اطلاع به نیروی انتظامی با کمک این نیروی همیشه در صحنه، این کودک در چهار کیلومتری حوالی منطقه معروف به " اوکرکا چشمه" در بخش مرکزی نکا پیدا شد.

وی با اشاره به اینکه در کنار نیروهای امدادی و انتظامی، دهیاران، شوراها و نیروهای مردمی نیز گشت‌زنی در جنگل‌های اطراف را در طول بیش از 40 ساعت گذشته انجام دادند، یادآور شد: برای این منظور نیروی انتظامی با همراهی بسیج، مردم در کنار تیم‌های امداد و نجات پایگاه‌های جمعیت هلال‌احمر در این عملیات شرکت داشتند.

بخشدار مرکزی نکا افزود: این کودک عصر دیروز یکشنبه توسط نیروی انتظامی و اهالی روستا پیدا شد و چون به مدت حدود 2 شبانه‌روز غذایی نخورده، دچار ضعف شده بود که هم اکنون در بیمارستان امام حسین(ع) نکا بستری است.

محمودی در پایان با تشکر از همکاری همه‌جانبه نیروی انتظامی، بسیج، نیروی قضائی، اهالی روستاهای اوکرکا، سه‌کیله و روستاهای اطراف و همکاری دهیاران و شوراها، گفت: از خانواده‌هایی که برای تفریح و استراحت در مجاورت رودخانه‌ها و در جنگل‌ها مستقر می‌شوند، خواهش می‌کنم تا مراقب سلامت فرزندان خود باشند تا از بروز خطرات احتمالی جلوگیری شود.

منبع:فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی 4 مرداد 1395
خدایا شکرت
نا شناس 4 مرداد 1395
خدا رو شکر
رفیعی 3 مرداد 1395
بعد از مدتها یک خبر خوب شنیدیم :) خدا را شکر
صالحی 3 مرداد 1395
حد اقل یک عکسی می زدید . سایت تو این دوره زمونه این قدر بی ذوق!!!
مادری از ساری 5 مرداد 1395
الهی بمیرم بچه موقع تاریکی شب چه ضجه هایی که نزده. الهی ضربه روحی و روانیشو چه جوری میشه جبران کرد. خدایا به مادر و پدرش کمک کن.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.