.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برجام عامل تغییر آقای فرماندار !
شمال نیوز: استاندار در مراسم تودیع و معارفه فرماندار ،خطاب به فرماندار جدید مدیریت وی را مدیریت در زمان پسابرجام نامید و گفت: دست قرماندار جدید برای کارکردن بازتر است.

شمال نیوز:  استاندار گلستان در مراسم تودیع و معارفه فرماندار ویژه گنبد ،خطاب به فرماندار جدید گنبد مدیریت وی را مدیریت در زمان پسابرجام نامید و گفت: دست کریمی برای کارکردن بازتر است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی قابوس نامه ؛ حسن صادقلو مدیریت قبل و بعد برجام و انتخابات را به عنوان تفاوت عمده مدیریت این دو فرماندار خواند و بر آزاد بودن شرایط مدیریت در دوران پسابرجام تاکید کرد.

صادقلو همچنین به برخی پروژه ها به عنوان اولویت های شهرستان که یکی از این موارد پیگیری جاده نفت گنبد است که مسافت ۸۵ کیلومتری را به ۴۶ کیلومتر کاهش میدهد.

از موارد دیگری که با کف و تائید حضار همراه شد طرح مسئله منطقه آزاد تجاری از سوی استاندار بود .

وی در این باره نیز گفت: اینچه برون یک ظرفیت است و باید نشانه های از منطقه آزاد تجاری به سمت گنبد بیاید که کاهش مسافت با تکمیل شدن جاده نفت می تواند در این امر موثر باشد.

استاندار گلستان همگرایی و توسعه را در کنار توجه به قابلیت های گنبد لازمه توسعه منطقه دانست و گفت: اگر اینها را آنالیز کنیم کسانی که در این مدارها مدیریت کنند، مدیر قوی تری خواهند بود.

پیگیری پروژه ۲۰۴ هکتار گلخانه ،تکمیل پروژه فاضلاب گنبد توجه بیشتر به ورزش قهرمانی که بخش عمده استعداد استان در گنبد است و توسعه اقتصادی روستاها موارد دیگری بود که استاندار گلستان بر آن تاکید کرد.

استاندار گلستان همچنین گفت: ظرفیت اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی گنبد قابل تامل و توجه است و هر کس درکی از این قابلیت ها نداشته باشد نمی تواند مدیریت کند.

وی در سخنانش عملکرد حمیدی را مورد ستایش قرار داد اما نکته جالب در این سخنان این بود که استاندار حتی اولویت های گنبد و کارهایی که حمیدی تا حدودی انجام داده است برشمرد اما اشاره ای به دلیل جابجایی وی نکرد حال آنکه بنا بر اظهارات استاندار،

حمیدی در شرایط بدتری از شرایط کنونی در شهرستان مدیریت موفقی داشته است.

حسن صادقلو با توجه به همزمانی جابجایی امام جمعه گنبد به این موضوع نیز اشاره کرد و گفت: حجه الاسلام سبحانی شخصیتی است که له و علیه روزگار تاثیری در ایشان ندارد وا ین مسئله برای من اثبات شده است و در این مدت عرفان اجتماعی خود را نشان داده است.

وی تصریح کرد: نگاه ما به حجت الاسلام سبحانی همان نگاه تقدس خواهد بود و از ایشان بهره خواهیم گرفت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.194 seconds.