.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دریای مازندران تا 48 ساعت آینده مواج است
رئیس اداره هواشناسی دریایی مازندران گفت: دریا همچنان تا 48 ساعت آینده مواج است.

به گزارش شمال نیوز:سید باقر سلطانی اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی و خروجی مدل‌های عددی جوی و دریایی،‌ از بامداد روز شنبه دوم مرداد ماه امسال، به‌تدریج شاهد افزایش شدت وزش باد ابتدا در سواحل گلستان و سواحل شرقی مازندران هستیم که به‌تدریج سواحل مرکزی و غربی مازندران را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی بر این است که سرعت وزش باد شدید در مناطق دور از ساحل، تا 18 متر بر ثانیه و در سواحل تا 16 متر بر ثانیه برسد، افزود: جهت وزش باد نیز غالباً شمال غربی و غربی بوده و بیشینه ارتفاع موج در مناطق دور از ساحل به بیش از 3 متر و در مناطق نزدیک به ساحل به بیش از 2 متر می‌رسد.

رئیس اداره هواشناسی دریایی مازندران تصریح کرد: طی دو روز آینده همچنان شاهد وزش باد نسبتاً شدید و گاهی شدید از سمت غرب و شمال غرب در مناطق دور و نزدیک سواحل مازندران هستیم.

سلطانی ادامه داد: هرچند به‌مرور از ارتفاع موج کاسته می‌شود اما دریا همچنان تا 48 ساعت آینده مواج خواهد بود.

رئیس اداره هواشناسی دریایی مازندران با اعلام اینکه طی این مدت دریا مواج و برای شنا ممنوع است، گفت: با توجه به این وضعیت از تمامی فعالان دریا ازجمله دریانوردان، صیادان، دریابانان، نیروهای نظامی و انتظامی و گارد ساحلی درخواست می‌شود برای انجام فعالیت مراقب باشند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.211 seconds.