.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همزمان با هفته ملی مهارت ؛
نمایشگاه اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل ،آموزشهای فنی وحر فه ای افتتاح می شود
شمال نیوز: مراسم افتتاح این نمایشگاه عصر روز دوشنبه با حضوراستاندار ،مسئولین استانی وشهری ،صاحبان صنایع و صنوف ،کار آفرینان و اصحاب رسانه راس ساعت 17 برگزار می شود .

شمال نیوز: همزمان با هفته ملی مهارت وبه منظور معرفی فعالیت های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای ،سیاست ها و راهبرد های این اداره کل در حوزه اشتغال،کار آفرینی وحرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی نمایشگاهی از فعالیت ها ی آموزشی و توانایی کار آموزان ،مربیان و نخبگان مهارتی این اداره کل برگزارمیگردد .
 

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی، این نمایشگاه که همه روز از ساعت 17 تا 22 از تاریخ 4 لغایت 8 مرداد ماه جاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان واقع در شهرستان قائم شهر برگزار می شودبه ارائه دستاورد رشته های مهارتی چون ،هتلداری، آشپزی،مکاترو نیک ،اتومکانیک،صنایع چوب، برق،مکانیک،کشاورزی ،تاسیسات، جوشکاری، صنایع دستی،هنرهای تجسمی،و نمایشی به نمایش در می آید و بازدید کنندگان می توانند ازنزدیک با استانداردهای آموزشی مرتبط با مشاغل جدید و رشته های بازارکار به خوبی آشنا شوند .

 

این گزارش می افزاید مراسم افتتاح این نمایشگاه عصر روز دوشنبه مورخ 4/5/95 با حضوراستاندار ،مسئولین استانی وشهری ،صاحبان صنایع و صنوف ،کار آفرینان و اصحاب رسانه راس ساعت 17 برگزار می شود .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.994 seconds.