.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
علی دایی: دوست ندارم به استقلال ببازیم
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران پیش از دیدار با استقلال گفت: امیدوارم با احترام به هم سال فوتبالی خوبی داشته باشیم.

به گزارش شمال نیوز: سرمربی تیم فوتبال نفت تهران پیش از دیدار با استقلال گفت: امیدوارم با احترام به هم سال فوتبالی خوبی داشته باشیم.

 علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال از هفته اول رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، گفت: ان شاءالله بتوانیم فصل فوتبالی خوبی را در کنار هم داشته باشیم و به هم کمک کنیم. من از خودم شروع می کنم و سعی می کنم تا آرامش بیشتری داشته باشم و امیدوارم همه احترام یکدیگر را رعایت کنیم تا سال خوب و لیگ خوبی داشته باشیم.

سرمربی نفت تهران در پاسخ به این مساله که منصوریان فصل گذشته سرمربی نفت بوده و شناخت خوبی از تیمش دارد، بیان کرد: به نظرم این سوال را باید از منصوریان بپرسید. از تیم سابق نفت ۸ بازیکن رفته اند و ۶ بازیکن از این هشت نفر شاکله اصلی را تشکیل می دادند. ما مشکلی از این بابت نداریم و مطمئنا فوتبال ایران به شکلی است که مربیان اکثر بازیکنان را می شناسند. منصوریان مربی خوبی است و با او در تماس هستم. آنها وقت بیشتری برای آماده سازی خود داشته اند ولی ما متاسفانه فقط دو هفته است با تیم خود کار می کنیم و ۳-۴ هفته از بقیه عقب هستیم. این مساله برای ما دردسر ساز می شود.

او ادامه داد: ما در این مدت خیلی خوب کار کرده ایم و بازیکنان ما خیلی زحمت کشیده‌اند و فکر می کنم بازی فردا، بازی سختی برای استقلال خواهد بود و به هیچ عنوان دوست نداریم بازی اول را ببازیم. من فقط به سه امتیاز بازی فردا فکر می‌کنم./ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.144 seconds.