.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین وضعیت مادر شهید صیاد شیرازی +عکس
سرپرست تیم پزشکی مادر شهید صیاد شیرازی آخرین وضعیت جسمانی شهربانو شجاع را تشریح کرد.

به گزارش شمال نیوز: سرپرست تیم پزشکی مادر شهید صیاد شیرازی آخرین وضعیت جسمانی شهربانو شجاع را تشریح کرد.

بهروز افتخارزاده  با اشاره به آخرین وضعیت جسمانی مادر شهید صیاد شیرازی اظهار کرد: مادر شهید صیاد شیرازی دارای سابقه بیماری قلبی است که متاسفانه به همین دلیل وضعیت جسمانی‌اش وخیم شده و  و به کما رفته است.

وی با بیان اینکه برای انجام مراقب‌های بیشتر، مادر شهید صیاد شیرازی به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان منتقل شد؛ گفت: از زمانی که مادر شهید صیادشیرازی به کما رفته، تمام بدنش درگیر شده و وضعیت کلیه و قلب او مناسب نیست،تیم پزشکی تلاش خود را برای بهبود وضعیت این مادر شهید انجام می‌دهد اما متاسفانه هنوز بهبودی در وضعیت او مشاهده نشده است.

آخرین وضعیت مادر شهید صیاد شیرازی +عکس


سرپرست تیم پزشکی مادر شهید صیادشیرازی خاطرنشان کرد: پزشکان و کادر درمانی هم به صورت ۲۴ ساعته تلاش می‌کنند تا وضعیت جسمی این مادر شهید بهبود یابد و  از حالت کما خارج شود و به سطح هوشیاری مطلوب برسد.

افتخارزاده با تأکید بر اینکه  جهت پیشرفت در روند امر درمان مادر شهید صیاد شیرازی تیم مشاوره‌ای تشکیل شده است، تصریح کرد: در روند درمان شهربانو شجاع از دانش پزشک‌های فوق تخصص از بیرون از مجموعه بهره‌ برده‌ایم و تیم پزشکی معتقد است بهترین اقدامات در امر درمان این مادر شهید صورت گرفته و منتظر پاسخ مثبت این اقدامات صورت گرفته هستیم.

وی با اشاره به عیادت مردم و مسئولان از مادر شهید صیاد شیرازی گفت: در این مدت استاندار خراسان رضوی، مشاور استاندار خراسان رضوی در امور شهدا و ایثارگران، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، مسئولان و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی قرارگاه منطقه‌ای نزاجا در منطقه شمال‌شرق، لشکر ۷۷ پیروز ثامن‌الائمه(ع) و تیپ ۳۷۷ سرلشکر شهید حبرانی و عموم مردم شهید پرور به ملاقات مادر شهید صیاد شیرازی آمدند و آخرین وضعیت وی را جویا شدند.

افتخارزاده تأکید کرد: از مردم قدرشناس درخواست داریم به‌جهت رعایت حال بیمار و تمرکز بیشتر تیم پزشکی، از مراجعه به بیمارستان جهت ملاقات خودداری کرده و تنها برای سلامتی این مادر شهید و تمامی بیماران دعا کنند.

منبع:مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 مرداد 1395
انشاالله به حق خون شهيدش قلبش بتپد آمين يا رب العالمين .
محمد مهدی 2 مرداد 1395
بنام خدا
باسلام
خداوندبه این مادربزرگوار شفای کامل عنایت بفرمایید
صاحبی 4 مرداد 1395
انشا الله خداوند به ایشان وهمه بیماران شفا عنایت کند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.655 seconds.