.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برنامه توسعه گردشگری شرق مازندران تدوین شود
مسئولیت امانتی الهی بوده که در سالی که مزین به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است باید از این ظرفیت جهت اقدام درست و رضایت مردم استفاده کرد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تقویت طرح‌های اشتغالزایی در شرق استان، گفت: برنامه توسعه گردشگری شرق مازندران تدوین شود.

 به گزارش شمال نیوز: علی اصغر یوسف نژاد  در جلسه شورای اداری شهرستان میاندورود، اظهار داشت: از همه مردم، نیروی انتظامی و نظامی تقدیر می‌کنیم که در انتخابات حضوری فعال داشتند و انتخاباتی کم حاشیه داشتیم.

 

وی افزود: مسئولیت امانتی الهی بوده که در سالی که مزین به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است باید از این ظرفیت جهت اقدام درست و رضایت مردم استفاده کرد.

 

یوسف نژاد تصریح کرد: اعتبارات بر اساس تلاش و مدیریت درست است که ما از مدیران قوی و فعال دفاع و حمایت می‌کنیم.

 

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مشکلات در شهرستان وجود دارد به خصوص در بحث اشتغال،گردشگری، طرح هادی، کشاورزی است که بایدبا توجه به امکانات مدیریت را در دستور کار قرار دهیم و در راستای رفع مشکلات اگر نتوانستیم اقدام مناسبی انجام دهیم ذائقه مردم را تلخ نکنیم.

 

وی بیان داشت: یکی از ویژگی‌های شهرستان میاندورود تراکم بالای جمعیت در روستاها بوده که با ایجاد یک امکان و فضای مورد نیاز چندین روستا می‌توانند از خدمات آن بهره مند شوند.

 

نماینده مردم ساری و میاندورود در خانه ملت گفت: برای پیشرفت جامعه باید وحدت و همفکری و همسویی میان مردم و مسئولان بیشتر شود.

 

یوسف نژاد افزود: باید مناطق ساحلی در این شهرستان به عنوان مناطق گردشگری تعریف شوند و پل پنبه چوله و فرح آباد به ساری نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

 

وی تصریح کرد: باید تعاملات میان دستگاهی، میان مسئولان و مردم را افزایش داده و با ایجاد امید میان مردم در اجرای طرح ها اقدامات مناسبی انجام دهیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.