.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جست‌وجو برای پیدا کردن کودک نکایی همچنان ادامه دارد
بخشدار مرکزی نکا گفت: بعد از گذشت بیش از 24 ساعت از مفقود شدن کودک چهار ساله در نکا جست‌وجوی مردم و امدادگران برای پیدا کردن این کودک همچنان ادامه دارد.

به گزارش شمال نیوز:عقیل محمودی اظهار کرد: اول مردادماه، بنابر اظهار خانواده کودک، این کودک حدود چهار ساله در منطقه معروف به "اوکرکا چشمه" در بخش مرکزی نکا مفقود شده است.

وی افزود: براساس این گزارش با فوریت نیروهای امدادی هلال احمر، نیروهای نظامی و انتظامی و قضایی، شب گذشته در محل حادثه حاضر و گشت‌زنی برای پیدا کردن این کودک آغاز شد اما تاکنون هیچ اثری از این کودک چهار ساله به نام فاطمه‌زهرا حدادیان مشاهده و گزارش نشده است.

وی با اشاره به اینکه در کنار نیروهای امدادی و انتظامی، دهیاران، شوراها و نیروهای مردمی نیز گشت‌زنی در جنگل‌های اطراف را در طول 24 ساعت گذشته انجام داده و هم‌اکنون در دست اقدام دارند، یادآور شد: برای این منظور شب گذشته 100 تن از نیروهای مختلف مردمی از روستای درویشان، اوکرکا و روستاهای اطراف به‌کارگیری شدند.

بخشدار مرکزی نکا افزود: چند تیم امدادی هلال احمر، جست‌وجوی متعدد در مناطق مختلف را در دستور کار قرار دارند و در حال جست‌وجو برای یافتن این کودک مفقود شده در حوالی منطقه معروف به " اوکرکا چشمه" نکا و روستاها و جنگل‌های اطراف هستند.

محمودی گفت: خانواده این کودک با اطلاع از مفقود شدن وی اعلام کردند که برای تفریح و استراحت به حوالی منطقه معروف به " اوکرکا چشمه" نکا رفته بودند که در زمانی که خانواده در حال استراحت بودند، این کودک مفقود شده و تاکنون نیز هیچ اطلاعی از وی در دست نیست.

منبع:فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.