.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فراموشی کامل پرداخت 30 درصد یارانه بخش تولید

رئیس انجمن صنفی کارفرمایان آمل با اشاره به اینکه با اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها قرار شد برای بخش تولید یارانه در نظر گرفته شود، گفت: با گذشت چهار سال پرداخت 30 درصد یارانه بخش تولید با هدفمندی یارانه‌ها کاملا فراموش شده است.

به گزارش شمال نیوز محمدتقی جوادی امروز در گفت‌وگو با فارس ، اظهار کرد: وضعیت صنعت و تجارت در استان مطلوب نیست.

وی با اشاره به اینکه آمل از شاخص‌ترین شهرهای مازندران در زمینه تولید، صنعت و صادرات است، افزود: انتظار می‌رود با توجه به گستردگی صنعت در آمل مشکلات در این شهر بیشتر باشد ولی دیگر شهرهای مازندران وضعیتی نامساعدتر از آمل در بخش تولید دارند.

رئیس انجمن صنفی کارفرمایان آمل با اشاره به اینکه با اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها قرار شد برای بخش تولید یارانه در نظر گرفته شود، تصریح کرد: با گذشت چهار سال از این اقدام 30 درصد یارانه بخش تولید و صنعت با هدفمندی یارانه‌ها کاملا فراموش شده است.

این مسؤول ادامه داد: انتظار داشتیم که سهم 30 درصدی یارانه بخش تولید که برای کمک به تولیدکنندگان و صنعتگران لحاظ شد رو به فراموشی نرود.

جوادی با اعلام برپایی دیوار اقتصادی و مقاومتی، تصریح کرد: این حرکت به مناسبت روز صنعت و معدن انجام شده و در بیش از 50 تابلوی تبلیغاتی توانمندهای صنعت شهرستان آمل برای عموم نمایش داده شد.

وی با اشاره به اینکه این تابلوها بر روی دیوار سپاه نصب شد، بیان کرد: فکر نصب این تابلوهای معرفی صنعت آمل در مجمع هم‌اندیشان صنعت و تجارت آمل مطرح شده و بازتاب گسترده و مثبت استانی داشت.

رئیس انجمن صنفی کارفرمایان آمل با اشاره به اینکه این اقدام جهت تقویت روح امید، ترسیم آینده‌ای روشن‌تر برای شهروندان آملی و نمایش پویایی فعالیت‌های اقتصادی انجام شد، تصریح کرد: در این اقدام نهادها و دستگاه‌های شهری همراهی و همکاری لازم را از خود به‌نمایش گذاشتند.

این مسؤول با اعلام وجود دیدگاه‌های نوین اقتصادی و فعالیت بخش خصوصی از سوی مدیران این شهرستان، تصریح کرد: باید بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه اقتصاد مقاومتی سرلوحه امور قرار گرفته و مدیران به‌دنبال اقدام و عمل باشند.

جوادی در پایان گفت: دیوار اقتصادی و مقاومتی می‌توان با نمایش توانمندی و دستاوردها دلگرمی را به همراه داشته باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.624 seconds.