.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در پی جان باختن 16 نفر در سانحه اتوبوس ؛
اعلام سه روز عزای عمومی در عباس آباد
شمال نیوز: به محض دریافت خبر اولیه این حادثه غمناک، یک تیم ویژه را برای شناسایی و هماهنگی به محل حادثه در محور بعد از تونل کندوان اعزام کردیم.

شمال نیوز: فرماندار عباس آباد با اشاره به جان باختن ۱۶ نفر در سانحه تصادف اتوبوس محور کندوان گفت: بر این اساس سه روز در تنکابن عزای عمومی اعلام شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری، سید ابراهیم هاشمی با تسلیت این غم بزرگ به خانواده‌های مصیبت‌دیدگان، شمار فوت‌شدگان این حادثه را تا این لحظه 16 نفر اعلام کرد و اظهار داشت: با هماهنگی‌های به‌عمل آمده آئین تشییع پیکرهای این افراد به‌صورت هماهنگ شهرستانی برگزار می‌شود که زمان آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

وی، نصب پارچه‌های عزا در معابر عمومی، سیاهپوش کردن بازار، اتخاذ تدابیر ترافیکی تشییع متوفیان و لغو تمام برنامه‌های هنری، فرهنگی و کنسرت‌ها را در شهرستان از مدیران حاضر در جلسه خواستار شد.

هاشمی گفت: شهرستان عباس‌آباد در غم از دست دادن شماری از همشهریان و عزیزان جامه سیاه به تن کرده و از امروز یک‌شنبه سوم مردادماه به مدت سه روز جهت همدردی با مصیبت‌دیدگان این حادثه غمناک سه روز عزای عمومی اعلام می‌شود.

وی از اعزام تیم ویژه به منظور شناسایی و هماهنگی به محل حادثه خبر داد و گفت: به محض دریافت خبر اولیه این حادثه غمناک، یک تیم ویژه را برای شناسایی و هماهنگی به محل حادثه در محور بعد از تونل کندوان اعزام کردیم.

فرماندار عباس آباد گفت: در حال حاضر این تیم با حضور در بیمارستان‌های شهید مدنی و امام خمینی (ره) استان البرز هماهنگی و ساماندهی مجروحان حادثه را برعهده دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

فرجام 3 مرداد 1395
واقعا جای تاسف داره که رسانه ها بویژه سیما اصلا این خبر رو پوشش نداد. تعداد کشته های این حادثه بیشتر از حادثه تیراندازی آلمان بود اما پوشش حادثه آلمان توسط صدا و سیما صد برابر حادثه خودمون بود.
متاسفانه هیچ مسئول دولتی با داغداران این حادثه اظهار همدردی نکرد اما نخست وزیر کوزوو بدلیل این که سه تن از کشته شدگان تیراندازی آلمان کوزوویی بودن به آلمان و محل حادثه رفت و ادای احترام کرد.
آخرشم فقط به عزای عمومی در سطح یک شهرستان کوچک قناعت شده!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.958 seconds.