.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شیوه‌نامه پنجره واحد سرمایه‌گذاری مازندران تدوین شد
دبیر هماهنگی و نظارت بر پنجره واحد سرمایه‌گذاری دستگاه‌های اجرایی مازندران با تاکید بر ارتقا سلامت اداری در استان گفت: شیوه‌نامه پنجره واحد سرمایه‌گذاری مازندران تدوین شد.

 به گزارش شمال نیوز، محمود احمدی دونچالی صبح امروز در جلسه پنجره واحد سرمایه‌گذاری مازندران، اظهار داشت: پنجره واحد سرمایه‌گذاری از سامانه مجازی یا واحد اداری مشخص که دستگاه اصلی برای ارائه خدمات یکپارچه مورد نیاز متقاضیان ایجاد شده است.

وی افزود: پنجره واحد سبب ایجاد هماهنگی لازم میان دستگاه‌های اصلی و دستگاه‌های فرعی مربوط برای پاسخگویی متمرکز ظرف مدت معین صورت گیرد و متقاضیان امکان رهگیری تقاضای خود را داشته باشند.

دبیر هماهنگی پنجره واحد مازندران با بیان اینکه با توجه به اینکه مسئول پنجره واحد در پیگیری‌ها با عنوان نماینده سرمایه‌گذار عمل می‌کند، افزود: شکل‌گیری این پنجره موجب کوتاه‌تر شدن زمان صدور مجوزها و پرهیز از تکرار استعلام ها و مانع سرگردانی سرمایه گذار در پیچ و خم اداری می‌شود.

احمدی با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری و جهت گیری دولت تدبیر و امید مبنی بر تشویق، جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری و  تصویب ایجاد و استقرار پنجره واحد سرمایه گذاری در دستگاه‌های اصلی از تدوین برنامه ارتقا توان تولید (درون زایی اقتصاد) در ستاد اقتصاد مقاومتی استان خبر داد و گفت: سازمان مدیریت استان نسبت به تهیه شیوه نامه استقرار پنجره واحد کارآمد و اثربخش با مشارکت فعال دستگاههای مرتبط و نهادهای نظارتی در دستگاه‌های اجرایی اقدام کرده است.

دبیر هماهنگی و نظارت بر پنجره واحد سرمایه‌گذاری مازندران, ساده سازی جریان تبادل اطلاعات بین دولت وسرمایه گذاران و تقویت سرمایه اجتماعی، کاهش اقدامات موازی در دستگاه‌های اجرایی، کاهش مراجعات و زمان و هزینه خدمات سرمایه‌گذاری، کاهش زمینه رانت جویی و ارتقا سلامت اداری، رفع موانع و مشکلات سرمایه‌گذاری غیردولتی در راستای تقویت بخش خصوصی و شکوفایی اقتصادی را از اهداف استفرار پنجره واحد سرمایه گذاری در استان برشمرد.

وی گفت:با توجه به ابلاغ شیوه نامه پنجره واحد در استان و معرفی مسئولان پنجره واحد در سه دستگاه اصلی و نیز معرفی نمایندگان تام الاختیار دستگاههای فرعی با افتتاح پنجره موصوف در سه دستگاه اصلی به صورت فیزیکی شروع به کار کرده و براساس زمان بندی شیوه نامه، انتظار می‌رود تا پایان آذر ماه امسال در فضای مجازی شاهد این فعالیت مهم باشیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.481 seconds.