.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جشنواره شهید رجایی در استان مازندران برگزار می‌شود
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت مازندران از برگزاری جشنواره شهید رجایی همزمان با هفته دولت در استان خبر داد.
جشنواره شهید رجایی در استان مازندران برگزار می‌شود

به گزارش شمال نیوز، سلیمان کریمی صبح امروز در جمع خبرنگاران استان، اظهار داشت: استان مازندران جزو استان‌های است که قصد دارد از طریق موبایل گاورمنت خدمات را به مردم ارائه کند.

وی افزود: در تلاشیم تا با بومی کردن خدمات الکترونیک، مردم را از مراجعات غیر ضروری به دستگاه های اجرایی بی نیاز کنیم.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت مازندران  با اشاره به این که از سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید، اصلاح ساختار اداری دستگاه های اجرایی، رفع موانع در ارایه خدمات اداری، برون سپاری فعالیت ها، کوچک و چابک سازی است، افزود: مازندران باید با توجه به در اختیار داشتن زیر ساخت های فناوری و ضریب بالای نفوذ اینترنت، در ارایه خدمات الکترونیکی پیشرو استان های کشور باشد.

کریمی از تدوین برنامه برای اصلاح روش‌ها و فرآیند در دستگاه اجرایی استان خبر داد و گفت: بزرودی نظام مدیریت عمکرد در سطح دستگاه‌های اجرایی استان مستقر خواهد شد تا مدیران دستگاه‌های اجرایی و عالی استان از عملکرد دستگاه‌ها مطلع باشند.

وی ادامه داد: با ایجاد سامانه نظام مدیریت، مدیران و معاونین می‌توانند برنامه سالانه خود را تدوین کنند و فعالیت‌های آنها نیز از سوی سازمان مدیریت و مدیران استان مورد پایش قرار گیرد.

کریمی در بخشی دیگری از سخنانش از برگزاری جشنواره شهید رجایی همزمان با هفته دولت در استان خبر داد و گفت: این جشنواره که چند سال مسکوت مانده بود حالا در دولت تدبیر و امید در استان مازندران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بر اساس شاخصه‌های که در حوزه نظام اداری داریم از دستگاه‌های برتر استان در این جشنواره با حضور استاندار تجلیل می‌شوند، تصریح کرد: این جشنواره با هدف توسعه و ترویج فرهنگ عدالت گستری، مهرورزی و خدمت  به مردم در نظام اداری بهره وری، پاسخگویی و شفافیت عملکرد دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.245 seconds.