.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اینترنت از فردا ارزان می‌شود
طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات از روز اول مرداد ماه تمام ارائه‌کنندگان خدمات اینترنت ملزم به اعمال تعرفه های جدید هستند.

چندی پیش معاون وزیر ارتباطات از کاهش تعرفه‌ استفاده از هر کیلوبایت داده تلفن همراه از ۰.۵ به ۰.۴ ریال خبر داده و درباره هزینه‌های دسترسی به اینترنت ADSL نیز اینگونه اعلام کرده بود که با مصرف بیش از ۲ گیگابایت به صورت ماهانه، حداقل ۱۶ درصد کاهش تعرفه خواهیم داشت که این کاهش در بعضی موارد به ۳۰ درصد هم می‌رسد.

بدین ترتیب در قالب مصوبه ای اعلام شد:« سقف تعرفه خدمات داده تلفن همراه برای سیم کارت های دائمی مستقل از فناوری به ازای هر کیلو بایت چهاردهم (0.4) ریال تعیین می ‌شود.

اپراتورهای تلفن همراه می ‌توانند با رعایت شرایط رقابتی و تعرفه تعیین شده در این مصوبه، ضمن فروش خدمات دیتا بر اساس کیلو بایت، بسته­‌های مختلف تعرفه­‌ای را نیز متناسب با نیاز مشترکین تعریف و با رعایت سایر مقررات و شرائط پروانه خود ارایه کنند.

همچنین بر اساس مفاد  پروانه اپراتورها و مصوبات قبلی کمیسیون تنظیم مقررات، تعرفه خدمات سیم کارتهای اعتباری همراه حداکثر می‌تواند 50 درصد بالاتر از تعرفه خدمات سیم کارتهای دائمی باشد.

بر این اساس در حال حاضر سقف تعرفه مجاز اپراتور ها درزمینه دیتای همراه در سیم کارت های اعتباری از 0.75 ریال به 0.6 ریال برسد./ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.247 seconds.