.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف راز بازگشت طارمی به پرسپولیس
پرسپولیسی ها از کشف راز بازگشت طارمی به این تیم و عدم نگرانی ها از محرومیت وی خبر می دهند.

به گزارش شمال نیوز، مهدی طارمی در حالی که به ترکیه رفته بود و با ریزه اسپور هم قرارداد امضا کرد در نهایت به پرسپولیس برگشت و حالا قرمزها هم می گویند که او به راحتی می تواند از همان هفته اول بازی کند.

طبعا اینکه بازیکنی با تیمی خارجی قرارداد ببندد و بعد به تهران برگردد و لباس تیم سابقش را بپوشد زیاد باور پذیر نیست و خیلی ها منتظر شکایت سفت و سخت ریزه اسپور از طارمی و پرسپولیس هستند.

با این حال مدیران باشگاه و مدیربرنامه های ایرانی طارمی با قطعیت می گویند که هیچ خطری باشگاه و حتی شخص طارمی را تهدید نمی کند.

روزنامه پیروزی در شماره امروز(شنبه) در گزارشی مدعی شده که به راز بازگشت طارمی پی برده ولی به خاطر اصرار مدیربرنامه های این بازیکن نمی تواند آن را بازگو کند اما به هواداران پرسپولیس اطمینان داده که هیچ خطری طارمی و باشگاه را تهدید نمی کند.

در این خصوص بحث های مختلفی از گذشته تا امروز مطرح شده؛ اینکه طارمی فروردین ماه قراردادی با پرسپولیس امضا کرده که به استناد آن می تواند برای پرسپولیس بازی کند، یا اینکه ترکیه امنیت ندارد و بازیکنان می توانند به این مورد نیز برای ترک تیم خود اشاره کنند. بحث دیگر این است که در عکس های منتشر شده در خصوص عقد قرارداد طارمی اثری از مدیران باشگاه دیده نمی شود و اصولا این قرارداد به نظر زیاد رسمی نمی رسد.

ازدیگر بحث های مطرح شده این است که بندی در قرارداد طارمی بوده که تا زمانی مشخص باید مبلغی به حساب او واریز می شده و نشده و به همین دلیل در اقدامی مشابه کاری که رضاییان کرد، تیمش را دور زد و به تهران برگشت!

تازه ترین بحث نیز این است که ریزه اسپور باید به فیفا شکایت کند و تا زمانی که فیفا بخواهد رای خود را صادر کند این بازیکن می توانند برای تیم پرسپولیس بازی کند و شاید پروسه شکایت ریزه اسپور و صدور رای فیفا بیش از یک سال به طور بیانجامد و در نهایت هم ممکن است جریمه ای نقدی شامل حال طارمی شود.

در هر حال شواهد نشان می دهد که خیال قرمزها از قانونی بودن حضور طارمی در این تیم راحت است و حداقل از هفته دوم هواداران می توانند امیدوار باشند که دوباره او را با لباس پرسپولیس در زمین ببینند، البته به عنوان بازیکن جانشین!


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.