.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جدایی علی کریمی از خونه به خونه تکذیب شد
او قطعا با ما ادامه خواهد داد و اگر قصد رفتن داشت حتما به ما اطلاع می‎داد/ کریمی یک ستاده در فوتبال ایراو آسیا است و کنار ما خواهد بود.

به گزارش شمال نیوز، روزگذشته به دنبال بروز برخی شایعات در مورد ادامه همکاری علی کریمی با باشگاه خونه به خونه بابل، در مدت زمان کوتاهی اغلب رسانه های استانی و کشوری از جدایی کریمی از تیم خبر دادند.

در قسمتی ازاین اخبار آمده بود" علی کریمی از اواسط سال گذشته به عنوان مدیر فنی در تیم فوتبال خونه به خونه مشغول به کار شد و در بیشتر بازی‌های این تیم حضور پیدا می‌کرد. البته کریمی در دو دیدار گذشته تیمش مقابل استقلال و پرسپولیس حاضر نشد. ظاهرا اظهارنظرهای علیرضا مرزبان مبنی براینکه اجازه دخالت در امور فنی به هیچ شخصی را نمی‌دهد باعث شده تا کریمی عطای کار در خونه به خونه را به لقایش بخشیده و از این تیم جدا شود.هنوز این خبر جدایی به صورت رسمی از سوی مقامات باشگاه خونه به خونه و علی کریمی تایید نشده است".


تکذیب جدایی علی کریمی از خونه به خونه!
این در حالیست که در اغلب این اخبار به منبع یا فرد تائید کننده خبر اشاره ای نشده تا اینکه روز گذشته مالک باشگاه خونه به خونه بابل جدایی کریمی را تکذیب کرد و با ستایش از حضور کریمی در باشگاه از تداوم این همکاری خبر داده است.

قاسم حسن زاده که این روزها به همراه تیم خود اردوی تدارکاتی تهران را پشت‎سر گذاشته و در مشهد حضور دارند علی کریمی را یک ستاره در فوتبال ایران و آسیا دانسته و ضمن تشکر از حضور وی در خونه به خونه گفت: او قطعا با ما ادامه خواهد داد و اگر قصد رفتن داشت حتما به ما اطلاع می‎داد.

این سخنان حسن زاده در حالی گفته شده که هنوز اظهارنظری از علی کریمی و علیرضا مرزبان در این مورد منتشر نشده است./ تابناک


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.036 seconds.