.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قاتل سرباز وظیفه گرگانی دستگیر شد

میزان نوشت: قاتل سرباز وظیفه گرگانی که پس از ارتکاب جرم اقدام به فرار کرده بود، با دستور قضایی دادستان گرگان و تلاش ماموران نیروی انتظامی دستگیر شد.

در تاریخ 19/04/95 ساعت 3 صبح در پی درگیری 2 نفر از مأمورین نیروی انتظامی با فرد ناشناس واقع در کوی افسران سرباز وظیفه از ناحیه سینه بوسیله چاقو مجروح و در نهایت فوت می‌کند.

متهم علیرغم شلیک یک تیر توسط مأمور دیگر بوسیله موتورسیکلت فرار می‌کند، پس از ارائه این گزارش به دادستان گرگان دستور پیگیری موضوع صادر و پرونده به شعبه ویژه قتل ارسال شده است.

با توجه به زمان وقوع درگیری احتمال این می رفت که علت درگیری وجود مواد مخدر در ید ضارب باشد. دستگیری متهم در دستور کار پلیس مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت و چند نفر مظنون به ارتکاب قتل دستگیر شده که به لحاظ اظهارات ضد و نقیض و وجود ارتباط متهمین با یکدیگر فعلا با قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شده‌اند و در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفته‌اند.

در ادامه تحقیقات فردی به پلیس مراجعه و اظهار داشت که فرزندش چند روز پیش گفته که یک مامور نیروی انتظامی را با چاقو مجروح و با موتور مأمورین فرار کرده است بر همین اساس، متهم م-ع در حین تردد شناسایی شد که به ایست مأمورین توجهی نمی‌کند و اقدام به فرار کرده و مأمورین نیز به تعقیب متهم می پردازند. متهم با خارج شدن از مخفیگاه به مأمورین بوسیله چاقو حمله کرده و مأمورین با رعایت مقررات اقدام به تیراندازی به متهم و دستگیری وی می ‌کنند.

در ادامه تحقیقات مشخص می شود متهم یاد شده موتورسیکلت مأمورین را با الصاق پلاک دیگر به فروش رسانده و در نهایت موتورسیکلت کشف و خریدار مورد بازجویی قرار گرفته است و اقرار داشته موتور را از متهم م-ع خریده است. این تحقیقات از متهم مذکور کماکان ادامه دارد و نامبرده در حال حاضر در بهداری زندان تحت مداوا است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.244 seconds.