.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار مدیرعامل شرکت توزیع برق ؛
مازندران در یک قدمی خاموشی / مشترکان رعایت کنند
شمال نیوز: مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت که گرمای روزهای اخیر در استان باعث شده تا میزان مصرف برق مشترکان از حد پیش بینی شده فراتر رفته و به مرز هشدار برسد.

به گزارش شمال نیوز، قاسم شهابی روز چهارشنبه در حاشیه آئین بهره برداری از طرح خروجی های جدید 20 کیلو ولت پست کمپکت بابکان شهرستان آمل درگفت و گو با ایرنا افزود : ادامه روند گرما در روزهای آینده و افزایش مصرف سبب می شود تا انتقال برق به همه مشترکان استان با مشکل مواجه شود .

وی ادامه داد : هرچند اکنون مصرف یکهزار و 500 مگاواتی برق در مازندران در مرز هشدار جدی است ، اما اگر گرمای هوا در روزهای آینده ادامه یاد و مصرف برق هم به یکهزار و 600 مگاوات برسد ، مشکل ساز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به اینکه تا هفته گذشته میزان مصرف برق در استان حدود 700 مگاوات بود ، گفت که میزان مصرف در هفته جاری بیش از دو برابر شده و شبکه های توزیع در این هفته مصرف یکهزار و 500 مگاواتی را تجربه کردند.
استان مازندران دارای دو شرکت توزیع برق تحت عنوان مازندران و غرب استان در شهر ساری و نوشهر است.

** وسایل خنک کننده 60 درصد مصرف برق مشترکان مازندرانی

شهابی از وسایل خنک کننده به عنوان مهم ترین مصرف کننده برق در مازندران یاد کرد و گفت : اکنون حدود 60 درصد مصرف برق مشترکان مازندرانی مربوط به استفاده از وسایل سرمایشی است که در روزهای اخیر حدود 800 مگاوات بوده است.
وی افزود : بر اساس داده های آماری شرکت توزیع برق مازندران ، از اوایل خرداد تاکنون بیشترین مصرف برق مشترکان در ساعت 15 اتفاق افتاد که یکهزار و 442 مگاوات بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران ، خواستار توجه جدی مشترکان برق نسبت به مصرف صحیح و صرفه جویی در استفاده از وسایل برقی پرمصرف در ساعات اوج بار بویژه در فصل تابستان شد.
شهابی همچنین از شهروندان استان به خصوص سازمان های دولتی و خصوصی و بانک ها خواست تا یک ساعت قبل از پایان وقت اداری وسایل سرمایشی را خاموش و در صورت امکان از روشن نگه داشتن لامپ ها و وسایل برقی در این ساعات خودداری کنند .

شرکت توزیع برق مازندران پیش از این ساعات اوج مصرف در استان را در دو زمان متفاوت و از ساعت 12 تا 15 و 19 تا 23 اعلام کرده است.
این شرکت همچنین اعلام کرده است که به ازای هر درجه افزایش دما ، حدود 90 تا 100 مگاوات مصرف برق افزایش می یابد که با مدیریت بهینه مصرف و کنترل آن از جمله تنظیم درجه حرارت وسایل سرمایشی حداقل 10 درصد می توان در میزان مصرف صرفه جویی کرد.
شرکت توزیع برق مازندران بیش از 736هزار مشترک خانگی، عمومی، کشاورزی و صنعتی دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 31 تير 1395
باسلام خواهشا لامبهای میدون های شهروکوچه های شهررا کمترکنند مشکل حل میشود
شاهرخ 31 تير 1395
با تشکر از زحمتکشان اداره برق که با امکانات محدود برای رفاه مردم تلاش میکنند و تشکر از مسئول محترم روشنایی معابر برق شمال ساری که به روز در صدد حل مشکلات مردم هستند
سید 31 تير 1395
این آقا که همش شعارهای قشنگ میده . در این مدت ازش اقدام و عمل ندیدیم . همکاران برق میتونن شهادت بدن .
پاسخ ها به این نظر
شاهرخ 31 تير 1395
تو یه مجموعه وقتی یه نفر کار کنه به چشم کسی نمیاد ما که هر کی رو دیدیم از ایشان راضی بود. شما اشتباه گرفتی اقا سید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.333 seconds.