.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار سرخه:مأموریتم تمام نشده بود آنرا را تمام کردند
فرماندار سرخه ضمن خداحافظی با مردم این شهرستان به برخی موارد مطرح‌شده مبنی بر اتمام مأموریت وی در این شهرستان گفت: مأموریت من تمام نشده است؛ بلکه مأموریتم را تمام کرده‌اند.

 فرماندار سرخه ضمن خداحافظی با مردم این شهرستان به برخی موارد مطرح‌شده مبنی بر اتمام مأموریت وی در این شهرستان گفت: مأموریت من تمام نشده است؛ بلکه مأموریتم را تمام کرده‌اند.

به گزارش شمال نیوز، رضا کرمی بعدازظهر امروز در سخنانی بعد از خطبه‌های نماز جمعه این هفته سرخه در مصلی این شهر اظهار داشت: امروز باید از مردم شهرستان سرخه برای همکاری آنان در یک سال اخیر قدردانی کرده و از آنان حلالیت بطلبم؛ چراکه به‌زودی فرماندار این شهر معرفی می‌شود.

وی با اشاره به پیگیری‌های امام‌جمعه سرخه برای ابقا و تداوم فعالیتش در سمت فرمانداری این شهرستان تصریح کرد: باوجود پیگیری‌های زیاد حجت‌الاسلام فاطمی بصیر در این زمینه، به ایشان بیان شد که مأموریت یک‌ساله من در سرخه به اتمام رسیده است.

فرماندار سرخه تصریح کرد: اما باید بگویم که مأموریت من به اتمام نرسیده است؛ بلکه آن را به اتمام رسانده‌اند.

سرخه، زادگاه حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی، رئیس‌جمهور اسلامی ایران و یکی از شهرستان‌های تازه تأسیس استان سمنان است.

کرمی با اشاره به اینکه در مدت تصدی‌اش در کسوت فرمانداری سرخه تعدادی از ادارات به این شهرستان تازه تأسیس اضافه‌شده‌اند؛ از استقرار اداراتی مانند ثبت‌اسناد و املاک، صنعت، معدن و تجارت و نیز بنیاد شهید و امور ایثارگران در این شهرستان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

وی با اشاره به اینکه مشکل کم‌آبی در شهرستان سرخه نیز مانند دیگر شهرستان‌های استان سمنان وجود دارد از مردم این شهرستان خواست تا در مصرف آب مدیریت و صرفه‌جویی کنند تا در تابستان گرم امسال مشکلی متوجه آنان نشود.

فرماندار سرخه با اشاره به اینکه راهکارهای میان‌مدت و بلندمدت برای رفع مشکل آب در استان سمنان و شهرستان سرخه اندیشیده شده است از انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی ایران به‌عنوان یکی از این راهکارهای نام برد و با اشاره به آغاز عملیات اجرایی دو سد فینسک و چاشم و خطیرکوه به‌عنوان راهکار میان‌مدت عنوان کرد: فاز دوم تصفیه‌خانه سرخه نیز به‌زودی آغاز می‌شود./تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.287 seconds.