.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
به اندازه 13 سال در مازندران پروژه نیمه تمام داریم
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با اشاره به تخصیص تنها 32% از بودجه مجموع کل استان در سالهای گذشته گفت: به اندازه 13 سال در استان مازندران و به اندازه 20 سال پروژه نیمه تمام در کشور داریم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با اشاره به تخصیص تنها 32% از بودجه مجموع کل استان در سالهای گذشته گفت: به اندازه 13 سال در استان مازندران و به اندازه 20 سال پروژه نیمه تمام در کشور داریم.

اميد علي پارسا با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به اقتصاد مقاومتی و نامگذاری این عنوان طی چند سال گذشته به عنوان شعار سال گفت: اقتصاد مقاومتی قراری است سیاسی که همه استراتژیها و سیاست ها بر اساس چشم انداز بیست ساله ترسیم شده بمنظور تحقق ایرانی آرمانی و ایده آل و پیشتاز در همه ابعاد را شامل میشود.

وی گفت: هدف همه جریانهای انقلاب یکسان است و راهها و استراتژیهاست که متفاوت است ودر حال حاضر تنها راه برون رفت جامعه از اقتصاد بیمار اجرا و تحقق اقتصاد مقاومتی است که سیاست ها و سرفصل های اقتصاد مقاومتی در 57 محور و با رویکرد عدالت و دانش بنیان و درون زایی و برون زایی در چارچوب برنامه ای مدون تدوین و اجراء خواهد شد.

پارسا بخش اعظم رکود اقتصادی که جامعه با آن دست به گریبان است را در سایه شتاب اجرای طرحهای بنگاههای اقتصادی زود بازده دانست و گفت: عدم وجود بازار فروش برای عرضه محصولات تولید شده و نداشتن توان رقابت با سایر کشورها موجب شده است که کلیه افرادی که برای اجرای این دسته از طرحها تسهیلات بانکی اخذ نموده اند امروز در باز پرداخت این وامها گرفتار شوند و کلیه این پروژه ها یکی پس از دیگری با تعطیلی همراه است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مازندران گفت: 354 طرح صنعتی در مازندران وجود دارد که جهت راه اندازی مجدد آنها نیاز به اعتباری بالغ بر 470 میلیارد تومان می باشد و برابر هماهنگی های بعمل آمده با بانکهای عامل آن دسته از پروژهای صنعتی که مبلغ بدهی آنها کمتر از یک میلیارد تومان باشد یکسال تنفس جهت بازپرداخت تسهیلات دریافتی می باشند.

امید علی پارسا همچنین از اجرای 40 پروژه اقتصاد مقاومتی در استان مازندران خبر داد و گفت: کلیات این پروژه ها به دستگاههای استانی جهت همکاری هرچه بیشتر در اجرای آنها ابلاغ شده است.

وی موتور متحرک اقتصاد را سرمایه گذاری دانست و با اشاره به راه اندازی پنجره واجد سرمایه گذاری در استان با مشارکت و عضویت ادارات کل صنعت ومعدن و تجارت و جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری گفت: عدم تحقق برخی پروژه ها نبود و یا کمبود اعتبار نیست و بعضاً بروکراسی اداری دست و پا گیر خود در عدم تحقق پروژه ها سهیم بوده و یکی از ماموریت های پنجره واحد سرمایه گذاری استان کاهش بروکراسی زائد اداری است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با اشاره به تخصیص تنها 32% از بودجه مجموع کل استان در سالهای گذشته گفت: به اندازه 13 سال در استان مازندران و به اندازه 20 سال پروژه نیمه تمام در کشور داریم و رویکرد امسال ما در اولویت بندی کلیه پروژهای استانی برای تحقق برنامه شش است.

پارسا گفت: با توجه به اینکه طی بازه زمانی یک سال نمی شود همه ی این پروژه های نیمه تمام را به بهره برداری رساند پروژه ها براساس منطق و چارچوبی پیش بینی شده اولویت بندی شده و بودجه و اعتبار سالجاری استان مازندران برای اتمام پروژها 300 میلیارد تومان می باشد که هنوز معلوم نیست چقدر تخصیص خواهد یافت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.71 seconds.