.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل بنیاد شهید مازندران:
نباید در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت غفلت کنیم
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه راه شهدای مدافع حرم تداوم راه شهدای دوران دفاع مقدس است، گفت: باید سبک و سیاق شهدا را ادامه دهیم و در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت غفلت نکنیم.
نباید در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت غفلت کنیم

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، عباس‌علی رضایی در یادواره شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) که با حضور خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم استان (والدین، همسران و فرزندان) در لشکر عملیاتی 25 کربلای مازندران در ساری برگزار شد، با اشاره به روحیه بالای خانواده‌های شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: روحیه انقلابی، دینی و ولایت‌مداری خانواده‌های مقاوم شهدای مدافع حرم، قابل ستایش و تحسین است.

وی افزود: زمانی که به دیدار خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم می‌رویم والدین بزرگوار آنان کلمه شکرگزاری را بر زبان جاری می‌کنند که بیانگر دلدادگی و وابستگی خاندان مکرم شهدا به اهل بیت و ائمه اطهار(ع) است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران خطاب به خانواده‌های معظم شهدا، تصریح کرد: شما باید به خود ببالید که خانواده شهید هستید و این عظمت و بزرگی را خدا به شما عطا کرده است.

این مسؤول ادامه داد: شهدای مدافع حرم هم مدافع میهن و هم مدافع حریم آل‌الله به‌شمار می‌روند.

رضایی با بیان اینکه راه شهدای مدافع حرم تداوم راه شهدای دوران دفاع مقدس است، گفت: باید سبک و سیاق شهدا را ادامه دهیم و در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت غفلت نکنیم.

سردار حمیدرضا رستمیان فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلای مازندران نیز درباره ارزش جهاد و ایثار و حماسه آفرینی شهدای مدافع حرم مازندران در خان‌طومان سوریه مطالبی بیان کرد.

در پایان این مراسم از خانواد‌ه‌های شهدای مدافع حرم مازندران تجلیل شد.

تلاوت قرآن کریم، مداحی و نوحه سرایی، اجرای سرود ثارالله توسط گروه سرود شاهد مازندران، بیان خاطرات و خصوصیات اخلاقی از زبان همسر شهید مدافع حرم حاج محمد شالیکار و فرزند شهید مدافع حرم رحیم کابلی، قرائت مقاله از سوی فرزند شهید مدافع حرم سید جواد اسدی و اقامه نماز جماعت از برنامه‌های این یادواره بوده است.

پس از این مراسم مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به دیدار جانباز قطع نخاعی سید مصطفی علمدار در ساری رفت و از این رزمنده دلاور دوران دفاع مقدس عیادت و از وی تفقد و دلجویی کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.262 seconds.