.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران :
نمایش توانمندی ورزش مازندران در المپیک ریو
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: توانمندی ورزش مازندران در المپیک ریو به عموم جهان نشان داده می‌شود.
نمایش توانمندی ورزش مازندران در المپیک ریو

به گزارش فارس، حبیب حسین‌زادگان در جلسه مشترک با روسای هیأت‌های ورزشی شهرستان بابلسر، اظهار کرد: در المپیک ریو 2016 توانمندی ورزش مازندران به عموم جهان نشان داده می‌شود.

وی افزود: بابلسر از شهرهای استثنایی ورزش مازندران است که به دلیل قابلیت‌های جغرافیایی و استعدادهای جوانانش، وجود سواحل و دانشگاه مازندران جایگاه ویژه‌ای در ورزش استان دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران بیان کرد: نیروی انسانی باهوش و فعال و فیزیک مناسبی که در این شهرستان است اگر با توان علمی و دانشگاهی، دانشگاه مازندران توام شود، سبب تحول بزرگی در ورزش بابلسر و منطقه می‌شود.

وی ادامه داد: اگر چه مازندران در حوزه ورزش قهرمان سرآمد کشور است ولی بسیاری از مردمش، فقر تحرک بدنی دارند و استان ما جزء استان‌های در معرض خطر بیماری‌های قلبی است، به همین دلیل باید نگاه خود را گسترش داده و آحاد مردم را به سمت ورزش بکشانیم.

حسین زادگان در پایان گفت: در آستانه برگزاری رویداد مهم ورزش جهان یعنی المپیک آماده می‌شویم، علاوه بر شکستن تعداد حضور ورزشکاران مازندرانی در المپیک، از نظر مرغوبیت مدال نیز رکوردشکنی کنیم و توانمندی‌های مازندران را به تمام مردم دنیا نشان دهیم./ فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.