.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عضو شورای شهر مطرح کرد؛
شهردار بابل پیشنهاد خرید منزل توسط شورا را قبول نکرد
شمال نیوز: رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر بابل گفت: آیا در شان شهردار بابل است شبانه‌روزی در خدمت مردم باشد اما به دلیل نداشتن منزل مسکونی زمان استراحت را در منزل مادر یا پسرش سپری کند.

شمال نیوز: رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر بابل گفت: شهردار بابل پیشنهاد شورا برای خرید منزل را قبول نکرد.

به گزارش شمال نیوز، محمدعلی عباسی در گفت‌و‌گو با فارس درباره حواشی ایجاد شده برای رهن منزل مسکونی شهردار بابل اظهار کرد: اگر شهردار یک شب در شهر نباشد میلیاردها تومان ضرر می‌کنیم آیا برای شهرداری که تا چهار صبح در حال خدمت به مردم است رهن یک منزل مسکونی چیز زیادی است.
 

وی افزود: آیا در شان شهردار بابل است شبانه‌روزی در خدمت مردم باشد اما به دلیل نداشتن منزل مسکونی زمان استراحت را در منزل مادر یا پسرش سپری کند.
 

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر بابل تصریح کرد: اعضای شورای شهر بابل پیشنهاد ساخت و خرید منزل مسکونی را به شهردار بابل دادند اما وی بیان کرد با پول بیت‌المال حاضر نیست برای خود منزل بخرد و با رهن منزل مسکونی موافقت کرد.
 

عباسی خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر بابل اعتقاد داشتند منزل شهردار باید در شان شهردار باشد چراکه منزل شهردار محلی برای حضور مسؤولان کشوری و استانی است، بنابراین پیشنهاد رهن چنین منزلی را به شهردار دادیم.
 

این مسؤول با بیان اینکه شهرداری بابل قبلا دارای خانه سازمانی و مهمانسرا بوده اما یا به فروش رفته یا تخریب شده است، یادآور شد: جای بسی تاسف است برخی افراد در این شهر ادعای پیشکسوت بودن می‌کنند اما حق را زیر پا گذاشته واقعیت‌ها را بیان نمی‌کنند.
 

عباسی با بیان اینکه بنده به کسی باج نمی‌دهم و زیر بار ظلم نمی‌روم، ادامه داد: همه را ارشاد کرده و به دوستان پیشنهاد می‌دهم حد و حدود خودشان را بدانند و با بهای اندک خود را نفروشند.
 

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر بابل اضافه کرد: شهردار بابل در چهار ماه گذشته خوب عمل کرده است، جلوی وی سنگ‌اندازی نکنیم، شهردار تازه خزانه را بذرپاشی کرد و باید نشاء و کشت کند تا محصول خوبی برداشت کند.
 

عباسی با اشاره به اینکه شهردار بابل پیگیر حقوق شهروندی است و برای احقاق حقوق شهروندان از هیچ ظلمی چشم پوشی نمی‌کند، گفت: انتظار داریم ادارات و دستگاه‌های دولتی همچنان که پول برق، گاز و تلفن خود را می‌دهند عوارض شهرداری را نیز پرداخت کنند چون پرداخت عوارض بر دیگر موارد ارجحیت دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 10 تير 1395
من برای این دوست بزرگوار و هم استانی عزیز متاسفم که چنین نظری دارند
برادر بزرگوار لطف کنید نهج البلاغه رو حتی برای رو خوانی هم که شده بخوانید تا بفهمید که یک مدیر چه کشوری و چه استانی باید دارای چه امکانتات زندگی و منزلتی باشد
برادر من شان شهردار به تکریم مردم و ایمان و عملکرد ایشان دارد نه به منزل آنچنانی
نا شناس 10 تير 1395
سلام واقعا اشك مارو دراورد .اخه چرا .بياييد براي كمك آستين بالا بزنيم .اقاي عباسي چي فكركردن مبلغ رهن توي شهر بابل معلومه
بابلی 10 تير 1395
شهردار شبانه روز در حال تلاشه اون از تهران اومده بدون هیچ چشم داشتی داره کار می کنه بدون اینکه دنبال منزل .ویلاو....باشه درود بر سردار بیژنی
کتی 10 تير 1395
آقای عباسی، با این مصاحبه دیگه 1000 تا رای هم نمیاری. ما خیلی چیزها را می فهمیم.
نا شناس 10 تير 1395
من بامطالب آقاي عباسي موافق نيستم ولي يك مطلب ايشان درست است. جمعي ازاعضاي شورابغيرازيك نفر رأي دادندتابرايشان منزلي رهني پيداكنن وشهردارهمدمنزلش بايددرشأن يك شهردارشهرويژه همچون بابل باشد
ضمن اينكه اين همه هياهوكردن نداره دونفرباشهردارحرف منطقي ميزدن حل ميشد
نا شناس 11 تير 1395
اقای عباسی بابل ظرفیت کم داشت که مدیر تهرانی اوردید .جای تاسف دارد برای کسانی که به شما رای دادند.این همه حولن متخصص بیکار و دارای تحصیلات مهندسی .می روید مدیر تهران نشین که منزاش تهران ااست را می اورید وتوجیه هم میکنید.
این اقا زمانیکه در نهران مدیر بود چرا برای بابل قدمی برنداشت.
نا شناس 11 تير 1395
آقای عباسی رفتی پوشش بیدی بدجوری خراب کردی؟این همه مدیران خونه و مسکن از کجا دارند؟بی زحمت از حقوق و درآمد و جیب مبارک هزینه کند.اعتبارت رو خرج دنیای دیگران نکن داداش...................
نا شناس 12 تير 1395
تنگ نظری ها در شهرستانها عامل عقب ماندگی است.دل مشغولی و فکر مشغولی برای چیزهای بی ارزش مانع پیشرفت می شود.به جای هموار کردن مسیر ، همیشه به دنبال چاله افکنی و فرا فکنی هستیم.اصولا کسانیکه کمبود شخصیت ،کمبود مدرک، کمبود هویت دارند و احساس کمبود میکنند به دنبال این جریانات هستند
نا شناس 12 تير 1395
شمال نیوز . لطفا کامنت ها را زودتر بگذار..در ضمن انتظار میرود ، بدون طرفداری از موافقان و مخالفان ، کامنت ها را بگذارید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.128 seconds.